Zhruba pred dvoma rokmi som si kúpil kompresor Fengda AS-189 a pištolku BD-116C. Počas celej doby používania som bol maximálne spokojný. Samozrejme, že som sa nejaký čas učil, aký používať tlak, doraz ihly a podobne. To nikoho neminie...
V poslednej dobe sa mi však občas stalo, že pištoľka ,,vypľula" kvapku. Keď človek strieka jemným popraškom, tak nechcená kvapka je sakra problém. Prečítal som si rady skúsenejších a postupne ich aplikoval. Napriek tomu mi pištolka pľuje stále častejšie a včera mi týmito ,,ozdobami" prakticky zničila model - musel do brzdovky...

Doteraz som vyskúšal:
- začal som dôkladnejšie dodržiavať prestávky v striekaní, veľmi zohriaty kompresor kvapky vraj produkuje...
- kúpil som si hadicu s filtrom, ktorý by mal kvapky z nakondenzovanej vody eliminovať...
- tie moje kvapky mi však nepripadajú ,,vodové"...
- vymenil som tesnenie pod krytom trysky, bolo trochu zdeformované
- skúšobne som vymenil trysku a ihlu - pri tryske 0.8 to bola priam katastrofa...
- a už neviem, čo by som skúsil...
Je mi čudné, že to robí pri nepatrnom potiahnutí spúšte - hneď na začiatku dráhy...

Pred striekaním si najprv trošku odstreknem na biely papier a podľa toho nastavujem doraz ihly, aby nebol nános farby príliš hrubý - len taký jemný poprašok. Fungovalo to pomerne dlho bez problémov - až doteraz. Nechápem to. Nemenil som typ farieb, pomery riedenia, nič zásadné...
Neviete mi niečo poradiť?
Po včerajšom kvapkovitom nástreku pomerne drahej farby Alcladu sa bojím niečoho ďalšieho chytiť...
vopred ďakujem za akýkoľvek podnet a radu.
Dokončené:
Ferrari F612 Scaglietti, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=77315
LaFerrari, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=87440
Rozostavané:
Ford GT
Ferrari F612 Scaglietti, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=77315
LaFerrari, http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=165&t=87440
Rozostavané:
Ford GT