pavel behensky píše:Navíc-vždycky je lepší řezat do starého.Ono to tak alespoň nebolí když se to nepovede.I když u tebe Dane,si myslím,že to klapne na první dobrou.Nevím do jaké míry je u tohodle typu složitej motor,ale možná by mě osobně netrápilo,že tam nebude.Jednak ti to zkrátí stavbu a jednak si taky myslím,že ta ruka bude pozornost odvádět dokonale od všeho ostatního.Budu sledovat dál.Pavel
Pavle, díky za důvěru, ale máš pravdu, na starším modelu budou případné chyby bolet míň.
Jen mě bude asi bolet pitvat tohohle krasavce

Motor jako takový mě netrápí, protože bouda nebude sklápěcí, maximálně tam vyrobím něco podobného řadovému šestiválci, protože u té 6x6 je ho díky zvýšenému posazu kabiny v průhledu nad předním kolem z boku část vidět, ale to je prkotina.
Trochu se bojím, aby mi neprasklo čelní sklo, ale Contacta není zase bůhví jaký lepidlo, takže snad se to povede beze ztrát.
Každopádně to bude unikát v tom, že část stavby bude systém rozborka-sborka

"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"
DOKONČENO:
Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355
Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399
Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
DOKONČENO:
Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355
Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399
Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323