Kuličko....přesně ty průbojníky jsem ti chtěl poradit......je to raz dva a máš prostě přesný kolečko......ale popravdě ti řeknu,že na tyhle mrňavice bych asi neměl nervy.....poslední dobou mě přijde malý i 1:24.....
On si každej myslí že to menší měřítko v pohodě dá ,, dyť je to prťavý ,, ale opak je pravdou co ?? není to nejhorší ale chyby co ti kolegové našli asi moc okecat nejdou , ten interier se mi taky fakt moc nelíbí , určitě TY by jsi to dal lépe... ale přesto budu držet palce aby to dopadlo co nejlépe , takly o ní uvažuju... tak hodně zdaru...
"Na počátku bylo slovo boží a pár svařenejch trubek,a to ostatní je sranda kámo"
Tony, ty průbojníky mně nenapadly, asi je pořídím, děkuju za podnět o to víc nechápu tvoje H0, asi máš zlatý ruce a oči Cábo, teď už vím, že 1/72 je pro mně strop, H0 bych nedal na 100% Nuny, ano na začátku jsem si to taky myslel, že to bude v poho, ale ukrojil jsem si větší krajíc, než dokázal zpracovat přihodím pár fotek interiéru po opravě, myslím si, že je to o něco lepší, než první verze
hledal jsem po fotkách barvu vzduchovýho filtru a chobotu na kabině. Myslel jsem si, že je obojí v modré barvě, ale asi jsem se spletl. Modrý je většinou jen filtr a chobot černý, tak nevím, ale možná poleju modrou filtr i chobot
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
[quote="talas.m"]Jo a pokud se dobře dívám na návod tak to turbo tam není jedno ale dvě, tudíž ne 235 ale 265Kw. Je to nepodstatný detail a žádná kritika, jen poznatek. Originál tahače byly bez turba Přeplňovaný dvanáctiválec měly jen vojenské verze 8x8 a civilní tahač přívěsů.Pokud byl do jiných verzí montován dvanáctiválec,tak bez turba.Alespoň běžná sériová provedení.Určítě byly vyrobeny s přeplňovaným dvanáctiválcem i jiné verze,ale mimo běžnou sérii.Dvanáctiválec měl turba dvě,pro každou stranu jedno,a každé mělo Svůj čistč vzduchu i nasávací potrubí.Osazení motoru dvěma turby je tedy skutečně u tohoto modelu chyba,protože by na něm musely být dva filtry i dvě nasávací potrubí,tak jako to májí zmíněné vojenské verze,tahač přívěsů a všechny případné jiné verze.Podle toho se dá osazení tímto motorem poznat na první pohled.Tahač návěsů ze tavebnice má tedy i podle typového označení na stavebnici mít nepřeplňovaný dvanáctivválec.Přeplňování jedním turbem měl v té době desetiválec,takže i jedno turbo pro obě řady válců by u dvanáctiválce byla chyba.To jen pro doplnění.Tato část je na modelu stejně zakrytá a sklápěcí kabina nebude.....Vzduchový filtr i nasávací potrubí ale viditelné je.Filtry byly většinou modré,ale černé nebo v barvě podvozku či kabiny není chyba.Sací potrubí bylo většinou černé ale barva podvozku,nebo kabiny taky chyba není.Modrá ale v sériové výrobě běžně určitě nebyla.Pokud se nestaví model konkrétního auta,je dobré se držet toho,co vycházelo z fabriky.Ne vždycky se totiž "lidová tvořivost " povede....To platí o skutečných autech i o modelu.
No já mám doma obrázky kde ta kobra je žlutá a modrá. Je to sice asi jen na výstavních kusech ale i tak to bylo. Sériově to vycházelo nejspíš jen černé. Jinak ten interiér hned prokoukl
Dobře Ty Možná vás to překvapí,ale pojďme na kanc...éééé teda Tater není nikdy dost Takže jak píše ,,já1" v originále dvě turba měli akorád vojandy. Pár tahačů se do civilu dostalo díky nepovedené akci DAIMOL,ale jelikož ty mají dlouhou kabinu oproti stavebnici,tak je to pase
Takže tady máš pár fotí aut včetně Michalem zmiňované předváděčky. Třeba taková cirkusová a nebo jestli nechceš čekat na návěs tak taková odtahovka nejsou k zahození
Kluci děkuju za povzbuzení. V tuhle chvíli je intoš pod vrstvou matnyho laku a před šichtou jsem ještě nabarvil tlumič výfuku. Michal měl pravdu, použití pistole u menších měřítek je hodně znát. Tomáši děkuju za fotky, ty první mám taky a aby na podvozku nebyla jen černá, udělám filtr modrej a sání černý, v barvě kabiny se mi to moc nelíbí.
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Teď s tím nepohnu, leda až se vrátím večer z kolbenky, ale z fotkama to vidím spíš až zejtra, to bych mohl mít i kabinu v barvě. Večer si to připravím, vymaskuju palubku a dveřní tapec a zejtra bych to mohl polejt barvou. Předpokládám, že bude lepší dát víc vrstev víc naředěný barvy, že?:-)
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Barva bude žlutá a až budou obtisky, bude i logo SSŽ na dveřích. Chtěl bych zkusit použít víc odstínů, aby to nevypadalo jako hračka, ale jak to dopadne, ví bůh:-)
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník
Dovolil bych si poznamenat, že bylo vyrobeno i nemalé množství tahačů NTH se dvěma turbodmychadly a to ještě v 80. letech. Ovšem měly střední kabinu. Podotýkám, že to nesouvisí s béžovými vozdily DIAM 12C, to je až záležitost 90. let.