Darracq..to nebyla jenom známá Genevieve, ale už rok po jejím začátku výroby vzniklo tohle superfáro. 14litrový V8 měl v sobě ukrytých 200 koní a jízda s ním byla (a je) asi pro hodně velké fandy adrenalínu.!
Přílohy
Naposledy upravil zdesko dne 21 zář 2014, 07:52, celkově upraveno 1
Nákladní Rumpler s předním náhonem je trošku mladší-přelom dvacátých a třicátých let, sloužil k rozvozu tiskovin. Speciály na bázi Citroenů používaly o pár desítek let později podobnou koncepci...
Dovolím si malou kuriozitku z roku 1924... motor měl údajně obsah 750cc, zda u toho mohl řidič sedět, to nevím... trocha aerodynamiky tam je vidět, tak proč to sem nedat:
Alexandr Graham Bell..když byl mladý učitel, tak byl docela seriozní, skromný, a zakřiknutý..pak díky vynalezení telefonu zbohatl a jeho badatelské vášně propukly naplno. Hodně se angažoval v letectví. Ale jeho badatelské nadšení zasáhlo i mezi plavidla.! Zde jeho křídlový vysokorychlostní člun.
Tohle se mi hodně líbí. Postavil si to pro vlastní potřebu Norman Timbs, což byl strojní inženýr od Prestona Tuckera. Práce na autě začaly údajně už v r.1940 a jezdit začalo někdy v roce 1947/48. Podvozek(trubkový rám) a kastle(hliníková) jsou tedy samodomo, motor je z 1948-Buicka Eight. Zastoupené jsou v použití drobností i další americká auta. Auto bylo v roce 2002 objevené v Kalifornské poušti, restaurované a tak se z něho můžeme kochat i dnes. A já se kochám, protože se mi líbí moc.!