
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6
David Hényk píše:Randalfe mám pocit, že tvoje poznámky skutečně přispívají ke zkvalitnějí diskuze. Já taky nepatřím mezi ty modeláře co vše posuzují z technického pohledu a pod drobnohledem zkoumají každý detail. Je to asi tím, že nemám technické vzdělání a také tím, že jsem zaměřený na typy, u kterých jsem rád, že najdu pár fotek natož nějaký výkres. A pokud už mám na model nějakou dokumentaci tak se spíš snažím dívat jestli to rámcově sedí a není to moc velký úlet. Nicméně co mi hlava nebere je "místní" netolerance. Jirka se tu snaží o nějakou diskuzi a jediným protiargumentem (až na vzácné výjimky) jsou odpovědi ve smyslu, že je divnej, když honí milimetry a nebo má svůj svět. Bylo by fajn se smířit s tím, že někdo holt má na modely jinej náhled než já a pokud k diskuzi nemám normální protiargument, případně nějaký příspěvěk, tak prostě nepsat nic. Pochlebovačů co se snaží jakoukoliv kritiku umlčet a radí "Tak si model nekupuj" je dost na Nymbecu a světe div se, oni Eduardi na základě té "strašné" kritiky třeba to diskutované nýtování změnili, případně udělali i další změny. Prostě i o tomhle je modelařina některých z nás. Z mého pohledu si vážím těch, kteří mají takové znalosti a snažím se spíš si z toho něco odnést, ač to třeba na modelu nepoužiji, než je shazovat a kroutit hlavou nad tím, jak tohle může někdo řešit. Trochu tolerance a nadhledu pánové by opravdu neškodilo..Omlouvám se za off topic.
messer píše:Mě spíše mrzí určitá nedůslednost Eduardu, konkrétně:
jeden typ vystřelných kanálků MG 131, není tam pravá boule s krytem pro kompresor a nasávačem pro přetlakovou verzi G-5, použité ovšem u nemála G-6, na výběr je pozdější typ Erlahaube, ranný ovšem chybí, chybí naznačené otvory pro uchycení tropického filtru, krytky pro GM 1, zaměřovač Revi 16B taky není atd..
Taky v případě G-6/U4 by měla jiný typ ovládaní směrovky v kabině, včetně podlážky, kryt Mk 108 v kabině...
Na zvážení taky Morane antena na levém křídle a její uchycení, nebo dlouhá ostruha, fotokulomet BSK 16 v kořeni levého křídla.
Prostě určitá chronologická nedůslednost, v případě spitů IX vcelku dobře zmáknutá, v případě G-6 mi přijde pár věcí nelogických.
Jarek S. píše:messer píše:Mě spíše mrzí určitá nedůslednost Eduardu, konkrétně:
jeden typ vystřelných kanálků MG 131, není tam pravá boule s krytem pro kompresor a nasávačem pro přetlakovou verzi G-5, použité ovšem u nemála G-6, na výběr je pozdější typ Erlahaube, ranný ovšem chybí, chybí naznačené otvory pro uchycení tropického filtru, krytky pro GM 1, zaměřovač Revi 16B taky není atd..
Taky v případě G-6/U4 by měla jiný typ ovládaní směrovky v kabině, včetně podlážky, kryt Mk 108 v kabině...
Na zvážení taky Morane antena na levém křídle a její uchycení, nebo dlouhá ostruha, fotokulomet BSK 16 v kořeni levého křídla.
Prostě určitá chronologická nedůslednost, v případě spitů IX vcelku dobře zmáknutá, v případě G-6 mi přijde pár věcí nelogických.
Jseš si jist, že ta boule pod pravou bouli kryjici závěry kulometu je od kompresoru?? Bo v tom případě by ho předchozí přetlakové verze musely mít jinde a dle MBI ta boule byla dusledkem většího olejového čerpadla. Samozřejmě pokud máš přesnější info nechám se poučit, bo v cizím jazyce knižky nečtu a ta boule byla popisována pouze v MBI na G a K s tím že to mělo bejt současti uprav G-6/trop s tím že ke konci produkce to bylo standard a G-14 ji měly mit převažne až na par vyjimek. teda pokud se bavíme o ty samy bouli.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků