sobi píše:Lahita Imrich ´lix´ píše:Sobi, tak k tejto mašinke by som ti odporučil dokúpiť farbu od Mr.paint MRP-14. Podľa mňa má ta farba ten správny a primeraný "petroleový" nádych, ktorý sa dá odpozorovať na farebných fotkách. A práca s týmito farbami je naozaj skvelá (nie som agent výrobcu, len prezentujem svoj názor).![]()
Ešte si dovolím položiť jednu otázku i keď je trošku mimo témy; aký je rozdiel medzi A1D a H? Nejak som sa nikde nedostal k odpovedi.Vďaka
Diky za tip, barvu se nekde pokusim sehnat.
Co se tyce rozdilu mezi A-1D a A-1H?
AD-4 = A1-D, motor R3350-26WA, nejpocetnejsi serie, mnozstvi uprav/verzi
AD-6 = A1-H novy typ zavesniku, zesileni kridla - potah, hydraulicky ovl.hak, pancerovani trupu, zmeny v osvetleni, drobne zmeny v kokpitu, na nekterych fotografiich vystrelovaci sedadlo je a na nekterych ne, elektronika - anteny
AD-7 = A1-J, motor R-33350-26WB, zesileni podvozku, zesileni kridla, vystrelovaci sedadlo (vzdy)
...asi...
Kromě rozdílů, které popsal sobi je třeba ještě rozlišit verzi H používanou námořnictvem a letectvem. Bylo tam dost rozdílů. Verze H "od letectva" (jednotky SOS) byly postupně všechny vybaveny vystřelovací sedačkou (s krásným názvem Yankee Extractor), měly zásadně odlišné disky kol hlavního podvozku a jiný počet a tvar antén. Nejnápadnější je prutová anténa FM 622 na levé straně trupu za kabinou, která umožňovala komunikaci s pozemními jednotkami.