
Jarek S. píše:Kurnik.. ja sem vosk
Jarek S. píše:Mirně upravená citace z Ediho infa: "Pokud jde o cenu naši se vracejí, není ještě definitivně stanovena, lze ale očekávat, že vzhledem k obsahu stavebnice se bude pohybovat mezi 2500,- až 3000,-Kč."
Takže tímto pro mě to padá... bohužel ani po slevě na tohle muj rozpočet nestačí.
Laco Nagy 'Bocán' píše:Si si istý s týmto tvrdením? V zozname uverejnenom na stránke http://fcafa.wordpress.com/2012/09/19/spitfire-aircraft-of-310-sqn-312-sqn-and-313-sqn/ je pomerne dosť deviatok skorších sérií BR, BS, ktoré by mali mať krátky spodný nasávač a aj okrem toho aj široké kryty kanónov. Dokonca sa tam dajú nájsť aj dva kusy (AB505 a AB522) zo série ktoré boli pôvodne vyrobené ako VC a neskôr v závode Rolls-Royce v Hucknalu prekonvertované na Mk.IX. To sú tie s tými pridanými plechmi na kryte motora a "bublinami" za výfukmi. Je však možné, že im neskôr dali nové kryty, ale to nemení nič na fakte, že boli dokonca z "veľmi skorých" sérií.Petr Prazak píše:Spodní "nasávač" u všech československých IX byl dlouhý. Čs. perutě měly jen pozdní verze IXC.
Martin F píše:A existuje k nahlédnutí originál tohoto předpisu, nebo je k dispozici jenom přepis, kde mohlo dojít k chybě?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků