1/72. Nic větčejší, nic meňčejší "Ani to, Horste, nic není. Řeknu ti, že už se těším na krájení hřebíků. Připravil jsem si tady hřebíky, protože jeden, dva, to umí uříznout každý. Ale já uříznu tři! Dámy a pánové, krájím hřebíky, protože mám chuť a náladu. Řeknu vám, krájet hřebíky, to mě pokaždé baví!" - Pepi Rezler . [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Mám otázku na KL-39 čo je kontrolná stanica pre Albatrosy na podvozku buď UAZu alebo T.805. V triáde je fotografia L-39 + KL-39 na košickom letisku ale v otrasnej kvalite. Máte niekto informácie o pôsobení KL-39 v Košiciach ? Fotografie a históriu ? Alebo aspoň tú jednu fotku ale v lepšej kvalite ? Pripájam dve informačné foto z NETu.
Přílohy
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT
Na internete som sa dočítal, že X-02 alias OK-32 na fotografii slúžil len na pozemné skúšky. Je to pravda ? Od kiaľ je táto fotografia, z Vodochod ? V pozadí je MiG-21F.
Přílohy
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT
Zdravím, Nenašly by se u někoho fotky na L-39C sovětského letectva z prvních dodávek tzn.v přírodní barvě kovu,šedo-stříbrné,nebo šedo-bílé? V dostupné literatuře ani na Googlu jsem fotky uspokojujicí kvality nenašel.
Martin asi máš pravdu. Úprimne som sa tým nejako do hĺbky nezaoberal. Pridám ešte jednu aj keď súvisiacu len okrajovo. Z článku v PKR, ale kamuflovaný.
Přílohy
Život je rad za sebou nasledujúcich provizórnych riešení. Manfréd "Fredy" ŤUKOT
Díky za pomoc,tyto fotky vesměs znám,jen ta poslední od Fredyho je fakt zajímavá,ale asi na ní bude vážně nějaká zkušební mašina. Ono sehnat fotky mašin z prvních dodávek v řadové službě bude asi problém,zatímco kamuflovanými se to jen hemží. Třeba ještě někdo něco najde.