Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Stavby ‹ Bloody April 2012
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Odeslat odpověď
Příspěvků: 7 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod PantherG » 02 dub 2012, 17:42

Tak se taky zapojuju....snad to dopadne líp,než vloni s albatrosem D.III

Model je Albatros D.II 1:48 Eduard kat.č. 8082. Rád bych postavil stroj D.1798/16 "černé D" Oblt.Hanse Berra (Jastaführer Jasta 5),který po něm sedlal Vzfw (později Offst.) Hans Lövensen a později také snad Rudolf Nebel.

Interiér jsem udělal "taknějak" dřevěný,pokusím se líp ztvárnit dřevo na trupu zvenčí....

Jen mám dotaz na znalce: mám resinový motor Mercedes D.IIIa od Artillery.... je nějaký podstatný vnější rozdíl mezi motory D.III a D.IIIa ? Jestli ho můžu do Albatrosu D.II použít.... :-k
Přílohy
SAM_2494.JPG
SAM_2496.JPG
SAM_2497.JPG
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod Peter DeSnek » 03 dub 2012, 07:04

Panthere,

rozdily tam jsou, ale ten zasadni je v tom, ze Eduard ma motory mensi, aby se mu vesly do trupu.
Takze pokud budes davat resinovy motor, musish ho nechat odkritovany, a budes hodne dopasovavat.
Hlavne stavebnicovy motor je asi o 2 mm kratsi, nez ma byt.
Nekde tady na chmelnicich jsem to srovnaval s nakresy motoru.

Zkusim to pohledat.

EDIT: Tady je ten link ... viewtopic.php?f=49&t=2786
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod PantherG » 03 dub 2012, 17:59

Vielen dank,genosse.... huž to študýruju.... :arrow:
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod zdesko » 03 dub 2012, 22:52

D-III měl výkon 160k..ventilová vahadla vycházela jakoby zprostředka těch "krabiček" na vačkové hřídeli. Vodní pumpu měl D.III nad magnetama a procházela skrz ní královská hřídel..
Přílohy
Mercedes D-3 (D-III) 160k_v3a.jpg
Mercedes D-3 (D-III) 160k_v3b.jpg
Mercedes D-3 (D-III) 160k_01b.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod zdesko » 03 dub 2012, 23:04

..naproti tomu D.IIIa měl výkon 180k a ventilové vahadla byla umístěna PŘED domečkama na vačkové hřídeli. Vodní pumpu měl D.IIIa osově sice také shodnou s královskou hřídelí, ale byla až pod motorem..(kompresory se u obou motorů daly namontovat jak před vačkovou hřídel, tak na její zadní část před páku dekomprese, ale každý z těchto motorů měl svůj vlastní typ kompresoru..převážná většina Albatrosů D.II má kompresor vepředu, ale jsou známé i stroje s kompresorem vzadu. Albatrosy D.II létaly pouze s motorama Mercedes D.III..(160k)
Přílohy
Mercedes D-3a (D-IIIa) 180k_02.jpg
Mercedes D-3a (D-IIIa) 180k_03.jpg
Naposledy upravil zdesko dne 03 dub 2012, 23:11, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod zdesko » 03 dub 2012, 23:06

..tady jsou nakreslené oba, tak můžeš porovnávat..
Přílohy
Mercedes D-3 (D-III + D-IIIa)_v3a.jpg
Mercedes D-3 (D-III + D-IIIa)_v3b.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Bloody April 2012 - Albatros D.II 1:48

Příspěvekod PantherG » 04 dub 2012, 05:46

Díky díky,Velký guru..... [-o< [-o< [-o<
Něco už mě předhodil DeŠnek (odkaz na téma o motorech).... no asi prubnu nějak naimitovat původní motor ze stavebnice...ten od Artillery je tak o 1 - 1,5 mm delší.....a nenapasoval bych na něj výfuk ze stavebnice #-o
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 7 • Stránka 1 z 1

Zpět na Bloody April 2012

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY