Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Technika ČSLA / A ČR

In-progress builds
Odeslat odpověď
Příspěvků: 216 • Stránka 8 z 15 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15
  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jindřich Bernt » 23 bře 2012, 22:18

Pěkný, =D> kde bereš ty Trumpeťácký T 55? Já na ně nějak nemůžu natrefit... :( Co setík, nezbyde nějaký pro mě? :)
Hotovo:
viewtopic.php?f=80&t=33211
viewtopic.php?f=7&t=33241
Uživatelský avatar
Jindřich Bernt
 
Příspěvky: 5185
Registrován: 03 bře 2009, 22:03
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jan Pavlik » 23 bře 2012, 22:34

Díky. :)
Jirko nepřeháněj :-D
Jindro mám ještě tři Trumpety doma ...bude T 54 s KMT 5, T 55 s radlicí a T 55 AM 2 Kladivo od ČSLA.
Setík teď neni problém, je zvětšený a doplněný o AM 1, bedny a Dšk se zásobníky.Je nová forma.
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14701
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Dave » 24 bře 2012, 15:22

Ohó, Honzostroj se opět rozjíždí... :P Paráda. Jen pěkně lep a hlavně foť ještě před surfem, ať mám kde opisovat, AM1 a snad i AM2 mám taky v plánu 8)
Ještě nějaká fotka do fondu. Možná máš, ale třeba se bude hodit.
175[96].jpg
175[93].jpg
Jen by mě zajímalo, k čemu tam tu nepřipojenou nádrž mají....

Přílohy
928[46].jpg
Jeden i s radlicí
Dave
 
Příspěvky: 895
Registrován: 15 pro 2004, 20:57
Bydliště: Opava
  • YIM
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jan Pavlik » 24 bře 2012, 15:26

Davide super...AM 1 s radlicí, tak tu udělám. Zabiju tím dvě mouchy jednou ranou a zbyde mi podvozek na Favorita :lol:
Díky [-o<
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14701
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Dave » 24 bře 2012, 18:43

Rádo se stalo :wink:
Dave
 
Příspěvky: 895
Registrován: 15 pro 2004, 20:57
Bydliště: Opava
  • YIM
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod jiří ščučka » 24 bře 2012, 19:52

tyjo fotka tý 411 mě vnadí abych si zas udělal T 55 :o asi dto bylo dobře natřené naftou :)
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Uživatelský avatar
jiří ščučka
 
Příspěvky: 9104
Registrován: 15 pro 2004, 18:42
Bydliště: seriously!
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jan Pavlik » 24 bře 2012, 20:13

Jirko ta AM 1 co stavim je ta koupená od tebe... :)
Jinak s tou naftou je to fakt...dělal jsem to a ještě navíc jsem černidlem na boty a kartáčem leštil pneumatiky u vejtřasek :)
Pokud mám fotku na takhle pěkně zablácenou, tak ji udělám.
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14701
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Zdenek Bluenavel » 25 bře 2012, 09:01

Dave píše:...Jen by mě zajímalo, k čemu tam tu nepřipojenou nádrž mají....

No k čemu jinému - palivo v ní bylo. Vzhledem k nárůstu hmotnosti použitím přídavných pancířů se musel zvýšit výkon pohonné jednotky (úpravou nastavení) "na vstřikovacím čerpadle", takže už tak žíznivý motor "bagru" byl o to žíznivější, tím se zkrátil dojezd - a na přesunu každý litr nafty, který vezeš s sebou, jako když najdeš.
KPM Bluenavels Tábor ...Klubový pokřik?
Ten nechtějte radši slyšet... začíná nevinně "zvukem ping" a pak je k***a, k***a, k***a, k***a, k***áááá!
Uživatelský avatar
Zdenek Bluenavel
 
Příspěvky: 517
Registrován: 25 čer 2010, 08:55
Bydliště: kousek od Tábora, kde lišky hlídaj kurníky
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Dave » 25 bře 2012, 10:20

No k čemu jinému - palivo v ní bylo. Vzhledem k nárůstu hmotnosti použitím přídavných pancířů se musel zvýšit výkon pohonné jednotky (úpravou nastavení) "na vstřikovacím čerpadle", takže už tak žíznivý motor "bagru" byl o to žíznivější, tím se zkrátil dojezd - a na přesunu každý litr nafty, který vezeš s sebou, jako když najdeš.

Jo, tomu bych rozuměl, Takhle, jak tam je (nepřipojená), se ale dá ta nádrž použít jen jako kanystr... Chápal bych, kdyby byla umístěná nad některou z vnějších nádrží a připojená, to na fotkách občas uvidíš, ale takhle a bez sudů je to neobvyklé (viděl jsem to jen na těchto dvou fotkách, které jsou ze stejného zdroje a nejspíš i focené při stejné příležitosti). Tím teda netvrdím, že nemůžeš mít pravdu, já na téčkách nikdy nesloužil, takže nemám až tak hlubokou znalost. Pokud by někdo věděl na beton, bylo by fajn. Aby si to někdo nevzal za předlohu pro akční dioráma a oni přitom kluci třeba jen popovezli nádrž po parku :wink:
Dave
 
Příspěvky: 895
Registrován: 15 pro 2004, 20:57
Bydliště: Opava
  • YIM
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Zdenek Bluenavel » 25 bře 2012, 11:31

Dave píše:...Takhle, jak tam je (nepřipojená), se ale dá ta nádrž použít jen jako kanystr...

Doslova tak - jako "kanystr", protože jí dva maníci museli vzít "do teplejch" a přenést. Na každé nádrži jsou madla a i plná se ve dvou dá...
Dave píše:...Chápal bych, kdyby byla umístěná nad některou z vnějších nádrží a připojená, to na fotkách občas uvidíš, ale takhle a bez sudů je to neobvyklé (viděl jsem to jen na těchto dvou fotkách, které jsou ze stejného zdroje a nejspíš i focené při stejné příležitosti).

Na "provozních" vozidlech je ta nádrž uložená někde v garáži/pod "Esem", ale na úloženkách a na "Up" mají své opodstatnění. Na další nádrž na blatník to nedáš, nahoře jsou dva špunty a připojit ji nemáš čím do systému a upnout tak vázacím drátem... Jinak je to nejen na fotkách ze Znojma na http://www.vojensko.cz, ale znám to z několika dalších posádek, kde byl třeba tankový prapor motostřeleckého pluku na "áemkách"...
KPM Bluenavels Tábor ...Klubový pokřik?
Ten nechtějte radši slyšet... začíná nevinně "zvukem ping" a pak je k***a, k***a, k***a, k***a, k***áááá!
Uživatelský avatar
Zdenek Bluenavel
 
Příspěvky: 517
Registrován: 25 čer 2010, 08:55
Bydliště: kousek od Tábora, kde lišky hlídaj kurníky
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Dave » 25 bře 2012, 12:04

Díky, Zdeňku, za upřesnění. Samozřejmě jsem hledal ve svých archivech, kde jsem viděl ty dvě nádrže nad sebou. A samozřejmě nenašel :x Takže sorry, asi si se mnou paměť trochu pohrála. Zato jsem našel ještě jednu fotku AM2 s "kanystrem" ve předu. Takže žádám potrestat :-D .
A Honzo, promiň za zasvinění tématu. Jako pokus o odčinění přikládám tu AM2.
834[14].jpg

Dave
 
Příspěvky: 895
Registrován: 15 pro 2004, 20:57
Bydliště: Opava
  • YIM
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Milan Vopelák » 25 bře 2012, 16:26

To ,,Dave,,zřejmě jsi to viděl na fotkách ruských T-55 a T-62 z let 1968 Liberec ,Praha, Brno....ty to používali hodně.
Přílohy
sgfd.jpg
T-55
sfdr.jpg
T-62
Uživatelský avatar
Milan Vopelák
 
Příspěvky: 1490
Registrován: 21 črc 2007, 10:29
Bydliště: Štětí
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jan Pavlik » 25 bře 2012, 17:37

Zajímavé fotky...je to k tématu, tak mi nevadí, že to sem cpete :-D
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14701
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Sindlis » 25 bře 2012, 19:37

Pěkné konverze Honzo =D> . Továrnička se zase rozjíždí!!! Ať se Ti daří.
Petr"Šindlis"Schindler
Brejle forever
Uživatelský avatar
Sindlis
 
Příspěvky: 707
Registrován: 08 dub 2010, 21:06
Bydliště: Krnov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Technika ČSLA

Příspěvekod Jan Pavlik » 26 bře 2012, 08:41

Petře díky...teď se to zastaví na detailech a hlavně musim u AM 1 doplnit radlici, která nebyla původně plánována....,ale David rozhodl jinak, když mi postnul tu fotku. :-D Mám na dodělání dalších 10 kousků a začíná baráčnická sezóna :x
Uživatelský avatar
Jan Pavlik
 
Příspěvky: 14701
Registrován: 29 črc 2004, 20:23
Bydliště: Děčín
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 216 • Stránka 8 z 15 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY