Rozdíl je ve složení. Je to dost pitvané v sekci Jak na to.
http://www.drogeriecerny.cz/bezpecnostn ... /S6001.pdf
http://www.drogeriecerny.cz/bezpecnostn ... /S6006.pdf
Ředidlo S6001 obsahuje víc toluenu a je udávané jako ředidlo pro stříkání. Je agresivnější. S6006 obsahuje poměrně velký obsah benzínové složky. Není tak agresivní a obecně je udávané jako ředidlo na stříkání. Nevím, jestli je viditelný rozdíl při práci s klasickými emaily (používal jsem obě, 6001 šíleně smrdí), ale na ty 2K autolaky se kterými jsem na Scanii dělal první díly (než jsem je začal ředid klasickým GSI Mr.Color - ředidlo na Mr.Surfacer) se mi osvědčilo S6001.
Na fotce je S6001, protože jsem v tu chvíli plechovku S6006 doma na focení neměl. V odstavci o emailech jsem zmínil obě. Do značné míry jsem poslední dobou S6006 suploval ředidlem Humbrol, který je ale nějaký dost málo a gresivní a zdá se mi, že nefunguje na úplně všechny emaily (třeba na ty autolaky úplně bez šance). Poslední dobou zkouším leccos ředit i ředidlem Tamiya Lacquer Thinner. Třeba ta metalíza na Scanii, byť je to email Revell, mi ředidlem Humbrol šla naředit docela blbě a líp to šlo paradoxně tím Lacquer Thinnerem.
PS: Pozor na záměnu písmenek S a C. S6001 není C6001!
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat