Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Kamiony a těžká technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

CLYDES II

Odeslat odpověď
Příspěvků: 120 • Stránka 4 z 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod Jouda » 20 lis 2011, 18:18

Ty woe Jardo ty jsi taky dobrej pacient...... :shock: si můžeš podat s tím ze Zbraslavi ruku a můžete na vycházku do Bohnic.... :D [-o< [-o< [-o<
Je to sice dál,ale o to horší cesta.........
Uživatelský avatar
Jouda
 
Příspěvky: 2273
Registrován: 10 bře 2008, 20:17
Bydliště: Kladno-to je to město
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod gees » 24 lis 2011, 20:38

Ktomu kompresoru mám jen tohle a to ti asi moc nepomůže :-k
P6182129.jpg

P6182124.jpg

cat_3408b.jpg

gees
 
Příspěvky: 132
Registrován: 28 srp 2009, 12:01
Bydliště: Stará Boleslav
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 25 lis 2011, 00:58

Za fotky mockrát dík. Ty první dvě mám, tu poslední nikoli. Tak teď už se do toho asi budu muset pustit, ale až před montáží do rámu, t.j. po nabarvení.
Jarda T.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 03 pro 2011, 15:53

Nabarveno jest. Ale fotky tomu v žádným případě čest nedělaj. Ukazujou ten odstín mnohem světlejší, než ve skutečnosti je. Zato nemilosrdně odhalujou všechny moje hříchy, který jsem na dílech spáchal. Nehůř dopadl ozdobný pás na hřbetě kapoty, který jsem ze dvou kusů nedokázal napojit beze stopy. Už si vážu smyčku a hledám vhodnej strom...

PC020457.jpg


PC020463.jpg


PC020467.jpg


PC030484.jpg


PC020475.jpg


Předloha se podle té či oné fotky jeví jednou velmi tmavá, jindy zcela světlá. Snažil jsem se umíchat něco mezi a bral jsem v úvahu i měřítkové zesvětlení... kdo chce, ať tomu věří. Co s tím zvrtaným pásem nevím... asi nic. Budu se tvářit, že na to něco spadlo a bude po ptákách. Ach jo, kam jsem dal tu flašku.... ?

Jarda
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod pavel behensky » 03 pro 2011, 18:29

Jardo,není to zas tak špatný.Nástřik se mi z fotek jeví docela slušnej.Ten pás aby nebylo vidět napojení by si asi musel odstranit úplně dolů a pokusit se udělat novej.Otázka je jestli by sis na to troufl nebo ne.Nebo to tak nech,udělej na hotovým modelu otevřenou kapotu a v tom místě přes to hoď nějakej hadr.Je to v poho.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5779
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod Jouda » 03 pro 2011, 18:31

Parádní práce,to napojení je trochu znát,ale co by to bylo za model na kterém by se člověk alespoň trochu nepodepsal (já tam těch podpisů mám pro jistotu vždy několik aby se to nadalo padělat :grin: :grin: :grin: )....model bez duše.... :grin: . Ale vážně..pereš se s tím mooooc pěkně,je radost se koukat.... =D> =D> =D>
Je to sice dál,ale o to horší cesta.........
Uživatelský avatar
Jouda
 
Příspěvky: 2273
Registrován: 10 bře 2008, 20:17
Bydliště: Kladno-to je to město
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 14 pro 2011, 16:35

Pánové, díky za slova útěchy. Zatímco rozdejchávám tenhle kopanec, pracuju na vybavení interiéru. Tady je pár obrázků věcí, který jsem přidal nebo upravil.

CB
PC130498.jpg


Sloupek řízení s přidanými hadicemi a jednou pákou navíc
PC130497.jpg


Přístrojovka - obtisk jsem nepoužil, vše malováno štětcem, kromě základního nástřiku. Rámečky přístrojů jsou z olověného drátku 0,4mm natřeného ocelí od agamy. Lesklá lišta je BMF.
PC130491.jpg


Ještě porovnání s obtiskem.
PC130507.jpg


Přístrojovka nasazená na skořepinu podlahy. Černá je matný humbrol rozleštěný jemným hadříkem. Dostal jsem tak matný lesk tvářeného plastu, který ve skutečnosti tvoří palubní desku.
PC130506.jpg


Mám rozpracovaný ještě další věci ale ty až příště.
Jarda
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod pavel behensky » 14 pro 2011, 18:09

No Jardo,tentokrát to je opravdu podívaná =D> .Moc hezky udělaný věci v interieru.Na takový hraní já moc nemám trpělivost.Super.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5779
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod Jouda » 14 pro 2011, 22:20

Plně souhlasím s Pavlem a dodávám..............je to blázen,hoďte na něj síť !!!!! :grin: =D> =D> =D> [-o< [-o< [-o<
Je to sice dál,ale o to horší cesta.........
Uživatelský avatar
Jouda
 
Příspěvky: 2273
Registrován: 10 bře 2008, 20:17
Bydliště: Kladno-to je to město
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod Mára V8 » 14 pro 2011, 23:32

Má cenu vůbec něco k tomu psát ? =D> =D> =D> =D>
Rozestavěno:
Holanďanka SCANIA 142 V8 + vlek http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=158&t=87210
Něco z dokončených:
DAF XF 105 SSC: viewtopic.php?f=166&t=91578&p=1704747#p1704747
MAN TGX 26.480 6x4 http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=166&t=85017
Uživatelský avatar
Mára V8
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 28 bře 2010, 10:00
Bydliště: Trutnov za sedmero horami =)
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 30 pro 2011, 13:09

Pánové, děkuji za komentáře. Po geesově poznámce mi hlodal červíček a vymyslel jsem tohle.

PC300602.jpg


PC300607.jpg


PC300610.jpg


Fotil jsem to za rozbřesku s žárovkovým nasvícením i bez, proto ty šílený barevný přechody. Podstatný je přidaný kompresor klimatizace. Řemeny dodám, patinu doladím.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 30 pro 2011, 13:23

Nicméně jsem narazil na další problém. Prodloužením kapoty a výměnou řadového 6-ti válce za V8 CAT se změnily rozměrové poměry. CAT 3408 od Revellu má i znatelně kratší převodovku. Vyústilo to v situaci, kdy se řadicí páka ocitla až za převodovkou.

PC300585.jpg


Rovněž mezera mezi motorem a motorovou přepážkou je obrovská.

PC300582.jpg


Poloha kabiny je daná montážními body na rámu. Motor musí přiléhat k chladiči. Přestože na skutečném voze všechno sedí jak má, u modelu to nevychází.

PC300584.jpg


Může to být i chladičem, který by měl mít zadní část, přiléhající k větráku, objemnější. Milimetr sem, milimetr tam a rázem jsem, kde jsem.

PC300581.jpg


Otázka je: pokoušet se o pokročilou chirurgii nebo to nechat,jak to je? Nakonec, poloha kabiny se ještě může změnit v závislosti na skutečné poloze kapoty. Uvidíme.

Jarda T.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod nedlloyd » 30 pro 2011, 13:45

A nemůže tam bejt nějaký táhlo třeba? Já bysem to asi neřešil. Na petráku mi to taky nesedí a přitom to nikdy nikdo neuvidí... Je to asi do značný míry na tvým svědomí, Jardo.
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8896
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod pavel behensky » 30 pro 2011, 13:58

Jardo je to dobrý.Natahej tama kabeláž,myslím,že jí tam je dost a je to.S tou řadičkou bych si hlavu taky nelámal.Pavel
Uživatelský avatar
pavel behensky
 
Příspěvky: 5779
Registrován: 03 zář 2010, 20:06
Bydliště: Svitavy
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: CLYDES II

Příspěvekod V12JT » 30 pro 2011, 18:04

Tady hraje roli ještě jedna věc, kterou jsem si hned neuvědomil. Sací potrubí od levého filtru jde za kolenem rovnoběžně s přepážkou rovně až k turbu. Tím je daná velikost mezery mezi motorem a přepážkou. Možností tvarování potrubí je u této kombinace motoru a vozu víc, ale z fotky vyplývá, jaký tvar je použit u tohoto konkrétního vozu. Ten motor bude muset jít dozadu v každým případě. To znamená úpravu chladiče. Ten je sám o sobě možná tenčí, než by měl být. Ale rozdíl je hlavně v zadní stěně, která přiléhá ke kolu ventilátoru. Její tvar by měl jít víc do trychtýře.
Převodovka sama o sobě je krátká až podezřele. Asi tam kus nastavím. Tím by se to mělo jakž-takž srovnat. Otázka je, jestli to zvládnu.

Zatím ještě přidám pár fotek interiéru. Sedačky jsou přepracovány, sedáky i vzduchem pružené spodky.

PC300593.jpg


Z alobalu jsem za pomoci ušátka a leptů zástěrek Peterbilt (CTM) vytvaroval "gumové" koberečky. Vrstva surfaceru, barvy a možná i nalepení na nosnou kabuki pásku bohužel srazilo hodně z původní ostrosti. Embosovaná loga Peterbilt jsou viditelná jen z určitého úhlu a na fotce se mi to příliš dobře zachytit nepodařilo.

PC300611.jpg


PC300594.jpg


Tak zatím.
Jarda T.
Uživatelský avatar
V12JT
 
Příspěvky: 2336
Registrován: 14 bře 2011, 20:14
Bydliště: Liberec
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 120 • Stránka 4 z 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY