

My skills are not perfect but the only way to gain skills is to try new things!!
greenWOLF píše:to Pepa Novák: to je teda značkový gulášek![]()
Kup si Forda a už to střídat nebudeš
turbo32 píše:@Martin: plany su len ci budu prostriedkystale to musi ostat ako daily driver, takze modifikacie len lahke a zavodenie rekreacne ked bude na startovne
ty jazdis zo svojim autom okruhy alebo?... mas tam aj klietku, sakris kiez by to bolo u nas legalne
dekon píše:ja se sem taky přidám,měl jsem těch aut za svůj život celkem dost a asi si je ani všechny už nepamatuju.Začínal jsem Š100 a škodovek jsem měl potom několik,ale jen zadní náhony...od 1000 přes erko až 135...po té první stovce,jsem hned měl několik citroenů DS,GS a později i CX a ZX,nějaký Opel Commodore B,Mantu A,GT...,v 90 BMW 2002,to bylo skvělé auto,dodnes na něj vzpomínám...ale celý můj život moje srdce patří autům z druhé strany oceánu,těm americkým...camaro,firebird,vette tahle trojka je pro mě nej,fordy ani chryslery nemusím...
Taky jsem si nějaké ty ameriky dopřál,ale život jde dál,jednou jsi nahoře,jednou dole,teď mám období,kdy jsem, tak říkajíc dole a zůstalo mi jen to nejcenější co jsem kdy měl,Chevy DeKon Monza IMSA z r.1976.
Jen je jaksi zatím ve stavu značně nedokončeném a asi tak i dlouho bude,ne kvůli tomu,že by se něco nedalo sehnat,horší je to s financováním...ale snažím se na ní pracovat, byť jen po velmi malých troškách.
Přikládám nějaké fotky aut co jsem měl.
Dolin píše:To Zdeněk Hanzal : U mě zatím vedeš!! Kráása!![]()
![]()
My měli doma tohle
Opel Admiral Cabrio rok 1937........na padl na stavbu malotraktorku,...psal se rok 1980.....
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Dolin píše:Trochu,.....no,...
Martin Hatala píše:Ta Monza, je naprosty klenot. Najdi sa aj fotografie motoru a interieru? Je to kit-car, alebo original seria? kazdopadne uzasny projekt, tiez sa mi velmi pacia, muscle cars, a hlavne specialy z IMSA. Drzim palce, pri dokoncovani, snad pride cas, ked budes zase nahore a bude cas a peniazky, pretoze z tohto je citit maximalna vasen, to auto je pravdepodobne, uz clen rodiny.
dekon píše:Martin Hatala píše:Ta Monza, je naprosty klenot. Najdi sa aj fotografie motoru a interieru? Je to kit-car, alebo original seria? kazdopadne uzasny projekt, tiez sa mi velmi pacia, muscle cars, a hlavne specialy z IMSA. Drzim palce, pri dokoncovani, snad pride cas, ked budes zase nahore a bude cas a peniazky, pretoze z tohto je citit maximalna vasen, to auto je pravdepodobne, uz clen rodiny.
No,tažko povedať či člen rodiny...zatial žijem sám,aj ked priatelku mám.
Karoseria je original,ale ostatné tam všetko chýbalo.Snažím sa to dat do originálneho stavu,len ma už bohužial predbehol jeden francúz,ktorý s nou chodí tie preteky(Le Mans Classic),ale už ju predává a hlavne je to len taká vzdialená napodobenina,aj ked mu to ide skvelo.No má v tom motor z NASCARu a vela iných vecí,ktoré v žiadnej DeKon Monze neboli.
Motor mám už takmer hotový,chýbá mi len už nahodit hlavy a dual point distributor accel.Mám aj original vačku a karburátory Weber 48 IDA.Chýbá mi ešte transmision Muncie M22 a aspon jedna sada trojdielnych BBS RS.Nalakovat a poskladat...
Ten motor máš super urobený,na polyuretanoch si to už mal mát celé hned,guma je na pretekanie mäkká.Ja som každu vette prestavoval na polyuretany a namiesto plastových príčných per som daval coilover shock.A to potom majitelia cumeju čo ta amerika dokáže,a další zmenia názor,že vette je nanič auto,ktoré vie len rovno chodit...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník