Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Závodní a osobní automobily ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Ferrari F2000 Tamiya 1:20

Odeslat odpověď
Příspěvků: 12 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Ferrari F2000 Tamiya 1:20

Příspěvekod Dale Cooper » 23 čer 2005, 12:50

Dokud jsem rozjetý, pokraèuju hned po tøistadesítce v dalším koníkovi. Tentokrát jsem se rozhodl jít v detailech a shodì s originálem pokud možno daleko, by
Přílohy
FERRAR~1.jpg
FERRAR~1.jpg (51.76 KiB) Zobrazeno 4098 krát
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Marco » 23 čer 2005, 15:25

To je zajímavý to stříkání přes tu sítku, je to lepší než obtisk Coopere?Napiš o tom prosím trochu víc, prosím :foto:
Uživatelský avatar
Marco
 
Příspěvky: 452
Registrován: 07 zář 2004, 15:49
Bydliště: J.Hradec
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Josef Pernica » 30 čer 2005, 10:41

S těmi fóliemi na závěsech máš úplnou pravdu. V Kerpenu v muzeu jsem osobně zkoumal Ferrari F2000 (ještě smrdí benzínem a mazadly atd. zkrátka taková ta závodní vůně) a všechny detaily vůbec nejsou pěkně zhotovený, ale čistě funkční. Je to nádherná ukázka čisté funkčnosti.
Pepin
Josef Pernica
 
Příspěvky: 12
Registrován: 21 čer 2005, 14:35
Bydliště: Zábřeh
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Dale Cooper » 26 črc 2005, 10:41

Podrobuji se nátlaku nejmenovaného boha války a posílám dílèí fotku postupu s ferrari. Práce mi jde v létì pomalu, trpím utkvìlou pøedstavou, že jsem línej. Zatím jsem zmákl airbox a nìco detailù na stranì pøevodovky. Musíte mi vìøit, že v reálu to vypadá jemnìji, tohle mnohonásobné zvìtšení detailùm neprospívá. Co se týká støíkání "kompositù". Použil jsem cedník z Hypernovy, lépe kovový. Airbox je nastøíkán napøed zlatì, pak jsem møížku z cedníku namáèkl na první bok dílu a pøestøíkal jsem ktuto komposici matnou èernou, postup jsem opakoval na druhé stranì. Je nutné dodržovat na airboxu kolmou strukturu møížky. Jinak mi zoufale chybí slušný materiál na kabely a poøádné konektory :evil:
Přílohy
M.JPG
M.JPG (136.57 KiB) Zobrazeno 3953 krát
MMM.JPG
MMM.JPG (57.79 KiB) Zobrazeno 3953 krát
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Aress » 28 črc 2005, 11:06

Super prace! =D> Obzvlaste ten saci kos,ten je paradni ;-I
Jen ten napis na krytu hlavy valcu,ale to uz jsme resily prez ICQ :?
Uživatelský avatar
Aress
 
Příspěvky: 274
Registrován: 20 črc 2004, 11:31
Bydliště: Česká Třebová
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Dale Cooper » 09 srp 2005, 05:57

Tady je dalsi ukazka, v sobotu jsem si hral s kokpitem. ten vam neukazu, v monokoku se blbe foti, alespon tedy upravena sedacka. Skoda, ze nebyly na vyber i jine lepty nez REJI, ty jsou totiz na pasech prilis ploche. Hasicak a ta druha tlakova flaska, nebo co to je, jsou vyrobeny ze zkracene bomby, Karbony jsou od Scale Motorsports, material na pasy je nejaka specialni paska pro malire pokoju. Jak je videt, ony ty kokpity F1 nejsou az tak primitivni....
Přílohy
SED.JPG
SED.JPG (119.36 KiB) Zobrazeno 3908 krát
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Modeláøská nehoda

Příspěvekod Dale Cooper » 03 lis 2005, 12:36

Dosatlo se mi cti, že mohu vyslat své modely na jistou zajímavou soutìž. jelikož tam nechci trhnout ostudu, a jelikož tam chci poslat Ferrari 2000, pustil jsem se do generálky. Aress tedy tvrdí, že to auto stavím prakticky znovu, ale posuïte sami...

Bohužel, nemám jedinou fotku dokonèeného modelu, protože ihne po dostavìní šel model do Prahy na E-Day, pak do Plznì a když se mi koneènì vrátil, zaèal jsem na nìm hned dìlat. Výsledek se brzy dostavil. Model mi vypadl z ruky a dopadl takto:
Přílohy
F2000A.JPG
Zakroužkovaná jsou místa nìjvìtších škod, prakticky vìtšina kabeláže šla dolù. zpìt už je pøilepené utržené dno nosu vozu, vrchní díl pøevodovky, levé zadní zavìšení kol.
F2000B.JPG
F2000C.JPG
F2000D.JPG
F2000E.JPG
F2000G.JPG
Když už jsem mìl model takto rychle odstrohjený, pustil jsem se do vylepšování. Udìlal jsem pøepážku s ovládáním øízení(momentálnì už jsou na modelu i patøièné detaily...) a zaèal jsem trpìlivì do modelu zavrtávat nýtky od Hiro factory. Celkem jich bude n
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Aress » 06 lis 2005, 20:51

Tak ať se ti na té jisté nejmenované soutěži zadaří!!!
A doufám že budou další fotky a to jak znovu postaveného F-2000 tak z té nejmenované soutěže.

...a drobnost k těm nejtkum,už jsem ti to říkal a teď když to vidím na fotce to říkám znovu,na to přední křidlo bych je nepoužil zdají se mě moc velké.
Uživatelský avatar
Aress
 
Příspěvky: 274
Registrován: 20 črc 2004, 11:31
Bydliště: Česká Třebová
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Hansi » 06 lis 2005, 21:04

Z čoho sú vyrobené tie spomínané nity od Hiro factory ?
Hansi
 
Příspěvky: 5695
Registrován: 04 zář 2005, 23:35
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Josef Pernica » 09 lis 2005, 07:23

To je teda pech jako hrom. Hodně zdaru při opravě :(
Model je to ale moc pěknej, hlavně to karbonování, to je fakt síla. Kolik jsi na tom proboha strávil hodin?
Pepin
Josef Pernica
 
Příspěvky: 12
Registrován: 21 čer 2005, 14:35
Bydliště: Zábřeh
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Zabaleno

Příspěvekod Dale Cooper » 14 lis 2005, 09:29

Takže nakonec vše dopadlo dobøe a krabice s modelem je už v Praze, kde èeká na ètvrteèní odjezd na zkušenou do svìta. Nakonec z toho vyšla zhruba 40% dvoutýdenní pøestavba. Bohužel, nestaèil jsem jiné fotky, než ty, co jsem poøídil už v transportní krabici. Fotka na tmavomodrém pozadí je zhruba 3 dny pøed dokonèením. Snažil jsem se pøestavìt model hodnì na efekt, proto šel dolù nos vozu, proto je do Ferrari dodáno dost nových detailù. Snažil jsem se vše komponovat do "garáže", proto jsem vyrobil stojky na karoserii, model obsahuje ještì bednu s náøadím a poèítaè s "telemetrickou" køivkou. Volant vozu šel ven, aby bylo lépe vidìt do pomìrnì(na F1èku) bohatého kokpitu, kompletnì novì jsou zavìšena kola, snažil jsem se trochu upravit geometrii modelu... Také karoserie dostala novou vrstvu laku. Snad bude vše v poøádku a za 2 týdny se mi model v poøádku vrátí. Pak se, doufám, doèkáte dalších a lepších fotografií.
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Fotky

Příspěvekod Dale Cooper » 14 lis 2005, 09:40

:o :o Ty fotky se nìjak nepøilepily, tak ještì jednou...
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Dale Cooper
 
Příspěvky: 1408
Registrován: 10 led 2005, 13:55
Bydliště: Havl. Brod
  • WWW
  • ICQ
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 12 • Stránka 1 z 1

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY