Pravdepodobne to bude letoun G-BOAD, ktery je dnes vystaven v New York v Intrepid Sea, Air & Space Museu. V obtiscich jsou moznosti pro stroje British Airways BOAA az G, nové a staré schéma + mraky popisek.
Po prvni prohlidce je na dílech dost otrepu, na trupu propadliny v mistech aretacnich koliku, do rad bocnich okynek na kazde strane leze 5 vyhazovaku, nektera okna se budou muset udelat znova a obnovit cast ryti okolo nich. Blbe vypadaji motorove gondoly, v zadni casti a z obou boku se ztraci ryti, maji spoustu skrabancu a prava gondola je vzadu castecne jakoby roztekla, nastesti opravit to pujde pomerne lehce. Trosku me nesedej bocni prosklene dily kabiny (jsou lehce zdeformovane, nepruhledne). Na celnim stitku vtok zasahuje do bocni plochy proskleni. Pod celnim stitkem se bude muset zadelat dira do cumaku, v gondolach oddelit prepazkou jednotlive motory a nezapomenout na zavazi.
Jen si ted nejsem jistej barvou podvozkovych sachet a krytu podvozku, z tech nekolika fotek ruznych stroju je poznat jen to, ze to ma kazdej jinak. Zelena, piskova, stribrna a jejich vzajemne kombinace.
Rozestavěno: X-2, X-3, Bf-109T, Bf-109E-1, Bf-110B+D+E, He-219A-0, Me-262A, Me-163B, FW-190D-9, Do-217J + několik temelínů
Hotovo: Do-27 (SH)
Hotovo: Do-27 (SH)