Ahoj, připadám si už fakt s těma míma otázkama trapně, ale nerad bych šlápnul vedle, vybírám si svůj druhý model, jsem zaměřen na techniku WW2 v měřítku 1:35, měl by stát přibližně do 400kč,chtěl bych něco málo náročného ale pěkného , chtěl bych si poprvé vyskoušet různé metody,jinak štetcuju, rozhoduju se mezi http://www.mpmshop.cz/modely/bojova-tec ... -2511.html , http://www.modelbox.cz/product_info.php ... cts_id=794 , http://www.modelbox.cz/product_info.php ... ts_id=2612 toho hakla od revellu bych mohl mít bez motoru za 300kč, případně jaký jiný model do 400kč byste doporučili? nebo od jaké značky bych měl vybírat? měl bych taky dotaz k emailovým barvám,doted jsem používal akryli Tamiya,mám snimi už nějaké špatné skušenosti tak chci přejít na emaily, mám doma pár emailových barev, natiral jsem snimi ale zůstala mi na natřené ploše stopa po štetci, naředil jsem je ředidlem na emaily od Revellu, ale problém stále přetrvává, tak se chci zeptat jak s nimi barvit...nebo radši zůstat u akrylových, doufám že se najde někdo trpělivý a odpoví ...
Naposledy upravil Aleš950 dne 07 úno 2010, 17:44, celkově upraveno 2
Tak já se pokusím: Pokud jde o model, doporučuji Universal (nebo Bren) Carrier od Tamiye. Není drahý a je to velmi pěkná stavebnice. Sd.Kfz.251 od nich, o kterém uvažuješ, prý není moc dobrý model, takže bych se mu vyhl. Pokud uvažuješ o emailech, tak zainvestuj do Humbrolek a Tamiyáckého ředidla nebo ředidla S 6006 (dá se sehnat v drogerii). Při naředění přibližně 3:1 ve prospěch barvy jdou Humbrolky krásně natírat beze šmouh (ale musí se pracovaat pomalu a opatrně).
hakl od tamiye nebrat....když už tak sáhni po AFV nebo Dragonu, ale ty už jsou cenou jinde KV od trumpety....na začátek dobrá volba, hodně muziky za málo peněz. A dobře se staví. hakl od revella....35 od revella jsou většinou přebaly od východních výrobců (ICM,Zvezda, apod), asi taky nebrat