ohledně SP-ENA se trochu ve Vildových odpovědích ztrácím. Jak předpokládám označení SP-ENA bylo přiděleno Z-526 AFS s.n.1301 v roce 1974. A byl v roce 2009 prodán do NSR a zde registrován jako D-EWBA? Pak mi ještě vyplývá z zdejších příspěvků, že poláci mají ještě jednu Z-526 SP-ENA?
Vilda: odkaz nefunguje (404) To, že je ENA B.737 a ENA(2) AFS jsem psal o kousek výše. Mě zaráží to v.č. 1301, které je jak na SP-ENA(2), tak na D-EWBA. Že by se EWBA vrátila zpět do Polska?
Ahoj přátelé, asi jsme se do toho zamotali, tak to zkusím dát dohromady. Z 526AFS cn.1301 byl původně SP-ENA. Tento byl prodán do Německa a létá jako D-EWBA. V polském rejstříku http://lotnictwo.net/ je tato imatrikulace SP-ENA uvedena - pravděpodobně je nevymazali. Není to ale oficiální rejstřík. Právě v tomhle rejstříku je imatrikulace SP-ENA uvedena dva krát,jedna je pro Boeing 737,druhá pro Zlínka 526AFS. SP-ENA je Boeing 737-4Q8 cn.26320/2563 SP-ENA(2) zapsán v rejstříku je onen Zlin 526AFS cn.1301. http://lotnictwo.net/ a pak koukni na Rejestr cywilnych statków powietrznych - 3661 rejestracji Když klikneš na imatrikulačku,ukážou se fotky letadel. OK?
Konečně jsem sehnal to L+K 88/26 ale tam OK-CXD není. Jelikož havaroval již 14.,4.1972 myslel jsem si,že jde o nějakou fotku z minulosti. Je tam pouze snímek na tři mašiny CXB,CXE a CXF - viz foto. Doplní někdo?
Poprosím jak je to z barvou interiérů Z-526 byl nějaký předpis nebo obecný zvyk nejlépe prosím Čsn nebo RAL třeba u Boleslavské AFS je kokpit v slonové kosti tedy RAL 1013 nebo něco čemu se to podobá . Platí to i pro podvozkové šachty?
Zdravím kolegové modeláři!Chtěl bych si postavit mašinku OK-CXC v původním zbarvení.Návod uvádí zlatou barvu,ale v popisu je napsáno,že odstín je domíchán hnědou barvou.Netušíte jakým odstínem hnědé by se dalo přiblížit finální barvě?Z dobových fotografií těžko odhadovat.Dále na montovaných okrajových nádrží je pruh,ale také jsem z fotografií nedokázal odhadnout odstín černá/modrá?¿Díky za každou radu,s pozdravem Zdeněk