Tenhle model jsem stavěl kdysi hned jak to vyšlo a jediný co mi kazilo dojem kromě toho nýtování byl ten přehnaný schod na stranách odsouvacího překrytu kabinky. Myslím, že až tak moc velký schod tam nebyl na skutečným letadle. Taky si dej pozor na vzepětí, protože P-40A,B,C ho měli dost velké. Tady máš výkres, je to sice verze Mk.IIA, ale ta až na výfuky a čelní štítek by měla být stejná.
Na neděli to nevypadá, teď mi schne tmel. Bylo potřeba popravit přetažené rytí a tak . Ale na barvičky se už těším. FIldo díky něco málo mám. Vzepětí mi připadá celkem dobrý. Ještě jsem se chtěl zeptat, jaký jsi udělal šachty. V návodu mají interierovou zelenou a někde jsem viděl Zink-Chromate Yellow, tak jsem zo toho volaaký zmetěný
Interiér má být barvou Curtiss Cockpit Green což byl fabrická verze Interiour green ANA 611 a pro firmu Curtiss tu barvu vyráběla firma Berry Brothers v Buffalu. Ta barva prý byla trochu více do hněda než originál.(přibl. http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34098) Šachty a mimo pilotní kabinu byl odstínem Zinc Chromate yellow.(přibl. http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=33481) Podvozkový nohy byly Alluminium, kryty podvozku Zink chromate yellow nebo barva spodku. Plátno uvnitř šachet Khaki Drab.
Připraveno na kamuflování. Návod uvádí tyto barvy: Pan barvička: 22 - dark earth, 23 - Dark green a 34 - Sky blue To mi trošku neštimovalo na pouštníka a tak použiji tyto barvičky: pan barvička: 21 - middle stone, 369 - dark earth a 370 - azure blue