Tenhle thunderbolt (černá 1) rozhodně nic pod kabinou neměl. Byla to verze Buble top. Lubomír Úlehla si na ni ovšem moc nezalétal.Pro potíže s ušním ústrojím byl brzy hospitalizován a k operační jednotce se nedostal.dle Rajlicha pak létal na konci války jako ochrana konvojů. Jeho P-47 se podle rekonstrukce v Rajlichovi jmenovala Anise Montrise,ovšem na fotce to vidět moc dobře není. V té době kdy na něm létal mašina žádnou malůvku nenesla,vknize je sice na bokorysu zamalované cosi před kabinou otázka je jestli to nebyl flek od něajké kapaliny či zrakový klam. Spolu s Lubomírem Úlehlou létal na džbánu i další Čech Ludvík Kozák,ten doletěl až do Rakous. Pak tam byl ještě jeden Kozák,Pavel ale ten se na konci v ´45 zabil při cvičném letu na Hurribomberu. Bohužel,kamufláž stroje Ludvíka Kozáka jsem nikdy neviděl. Co se týče obtisků MPD,doporučuji koupit P-47D od revellů a použít při stavbě kokardy,na aršíku MPD jsou mimo ! V revelech snad budou OK. Nápis Anise Montrise v MPD dekálech není. Úlehlův stroj byl značně opotřebovaný,původně (a to je moje domněnka) to mohla být i černá 11 neboť u trupové kokardy jsou jasně vidět jakési dvě symetricky se opakující čáry,které mohly mít i jiný účel. Stroj měl seriál 228363.
Znám dvě fotky na Bubletopa , podle fotky která je focená od ocasu to vypadá že horní povrch křídla a VOP je nastříkán pravděpodobně Olive Drab, plech se mě nezdá, to křídlo je strašně tmavý a moc se neleskne.
Stejně to už dneska nezjistíte V knížce je jako bare metal. Hasegawská limitka(ne Úlehla!!!) je zas celá zelená,takže pravda může být na obou stranách. Já se přikláním k bare metalu s opotřebovanými 11 kokarda 11 . A tak ho taky hodlám spáchat z Tamiyácké čtvrtky ))