Po krátkém odfrknutí přichází nejvíce makabrózní část stavby - nastavení spodku trupu. Původní výlisky zřejmě představují verzi B, která ještě vydutí neměla. Původně jsem chtěl přes trup natáhnout zahřátou folii, z ní vyříznout potřebný tvar a nalepit. Při čtvrtém neúspěšném pokusu se mi povedlo vyrobit velmi pěkný otvor do trupu, takže nakonec jsou tam nalepené jednotlivé pruhy, vše řádně prolité vteřiňákem. Po zaschnutí se z toho pokusím vyhoblovat správný tvar. Jinak po zhruba měsíčním schnutí se trup kupodivu vůbec nezkroutil, původně jsem počítal v lepším případě s banánem, v horším s loupákem (menší poloměr zatáčky ) Lepený byl nasedmkrát a při slepené přední části trupu se zadek rozjížděl ve svislé rovině o 3mm, takže až jednou to lepidlo povolí, někoho to zabije
Tak bud ti to rachne doma ve vitrince a zdemoluje ti to pracovnu nebo v lepsim pripade se to pak rozleti nejakymu rozhodcimu v ruce (Karlosovi) az na to bude cucet zblizka. Hmm, no vidis, ja vanu chci resit akorat posunutim kridel nahoru, trup se me zdal jinak na vejsku OK (P-47 D-15 RA).
Jestli existuje nějaká spravedlnost, tak se na soutěž přihlásím, Karlosovi to exploduje v ruce a ostruha se mu zapíchne mezi votchi Jinak používám výkres MBI, podle něj tam chybí na úrovni centroplánu okolo 1 mm na výšku, ale hlavně jde o tvar spodku. Pokud ho upravíš bez nastavení, bude ti vycházet kryt motoru proti trupu moc vysoký. Leda že bys to trochu rozbil, klapkama chlazení. Abych jenom neplácal játrama, tady jsou další fotky. Spodek trupu nahrubo hotov, zatím čtyřikrát tmeleno. Během schnutí tmelu jsem si střihnul turbo a kryt jeho výstupu.
Tak už mám nastavenej spodek a zatmelenou směrovku.Šel jsem na to trochu jinak než Honza a šlo to překvapivě dobře a za studena.Směrovka je zatím zatmelena a tet jen čekat až to vytvrdne a vybrousit to.Za poslední tři dny jsem udělal práci jako za měsíc intenzivní práce,nějak nechápu jak je to možný.Asi bych měl omezit to kafe a chodit spát dřív než kolem druhý ráno,ale tím to asi nebude.