

zdesko píše:Po prostudování několika materiálů se musím vrátit k Š-31 s indiánem...V roce 1929 Škpt.Kalla tento závod neletěl na letounu Š-31..ale na jednom ze tří postavených prototypů Š-131..! Byl to letoun poháněný motorem Hornet.. Někde se uvádí,že to byl Walter Hornet,ale nebyl..! Byl to v licenci, u německé BMW, stavěný Pratt and Whitney o výkonu 525k. Walterama byly poháněné pouze Š-31. Byl to Walter Jupiter o výkonu 480k.. No,a pak je tu ještě ten záhadnej "Španěl"..
Nikde jsem se o něm nedočetl..(také stupnění křídel je nějak moc výrazné)..."stotřicetjedničky" se nabízely na Balkáně..a jeden z nich pilotovaný Kovandou se dostal až do Číny. Tam byl sice o něj zájem a dokonce se jednalo o dodávkách. K dohodě nakonec však nedošlo. Takže tato serie obrázků by všechno měl být Letov Š-131..
zdesko píše: Já jsem teď Michale moc nepochopil tu story Letova Š-131.2..Říkáš, že prodělal havarii u 6LP..ale zároveň tvrdíš, že to byl právě on,který se dostal do Španělska.. Taky zmíňka o SOP,která se podobá směrovce Š-231 mi není moc jasná.. Ono se takhle bez obrázků blbě diskutuje..
cotojetohle píše:
Jen doufám že sem dávám dobrou mašinu..Já tyhle typy neznám
Miško píše:
Ve předu na str.2 je zmínka o Š.431 s motorem A.S. Tiger. Nenašel by někdo třeba výr. číslo toho motoru? Jeden tady je. (v Čechách) (i ve stejné kapotě se mi zdá)
Zpět na Československé letectvo 1918 - 1939
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků