Ono je to dost individuální, záleží na tom, jaká dostaneme data, jak komplikované díly to jsou (není tramvaj jako tramvaj) a vše je na jednání mezi firmou a zákazníkem, i kdybych cenu znal, nejsem ji oprávněn sdělit, vztahuje se na to obchodní tajemství a v mé pracovní smlouvě je na to extra odstavec. Jediné, co snad mohu napsat, je, že to není zrovna laciná záležitost. Vím, že zákazník v tomto případě cenu snižuje tím způsobem, že k základním dílům se postupně dodělávají alternativní díly do výměnných vložek, skoro bych řekl "konverzní sety", a díky tomu vznikne potom lacino další verze tramvaje, třeba jen s jiným typem dveří či střechy, jiným počtem oken apod., a cena forem se potom rozpočítává vlastně třeba do čtyř, pěti různých stavebnic
Modli se a pracuj, trp kolem sebe voly, nikdy se nerozčiluj, ať přijde kterýkoliv... Bertold Brecht
Teraz som si ho zbežne len tak 2 krát prelistoval. Je to pekné číslo, len mi v ňom niečo chýba . Štug je fajn, ale stugov a stuhov som z časopisov totálne prežraný, ako keby iná technikaani nebola. Je fajn, že je tam aspoň na fotený postup povrchovky, tak snáď tu ubudne novozaložených témat typu ako mám patinovať tigra, poradte ako na patinu a podobne. Aj keď tomu osobne neverím. Potešila ma recenzia ma Stuarta, hlavne dobré detailné fotky
Mal si si zohnať a naštudovať podklady...... Návod sú pre mňa dostatočné podklady.