mužu přidat ještě pár postřehů.
Tento stroj(W.Nr. 27169) byl vyroben v závodu Erla Leipzig , která v měsících září-listopad vyráběla v bloku 27000-27185 verze G-5 a G-6.
Je známé foto teto mašiny s 56 symboly sestřelů,což by odpovídalo 8.10.43, kd y dosáhl sestřelu 3 P-38. 1.vítězství u 11./JG 27 Bartels dosáhl 1.10.1943, kdy sestřelem 2 Bostonů dosáhl 50-51.vítězství.je možné , že již tehdy letal W.Nr. 27169, jednalo se však určitě o zcela nový stroj.17.11.1943 uzavřel své skore v Řecku sestřelem 2 B-25 a 1 P-38, čímž dosáhl 70.vítězství a byl fotografován u stejné mašiny.
Zajímavé je použití tropického filtru a zároveń absence uchytú pro slunečník-ty bývaly však někdy demontovány, což je i tento případ. Každopádně by bylo vhodné doplnit v kabině modelu táhlo ovladání klapky tropického filtru-bylo umístěno v levém spodním rohu palubní desky pod ovladačem/signalkami podvozku.
Bohužel není známa pravá strana tohoto stroje-její podobu lze rekonstruovat podle pěkně rozfocené mašiny ze stejného výrobního bloku-W.nr.27083.
Zde je patrné, že ve stejném bloku se vyraběli taky přetlakové G-5: pod větrným štítkem na pravé straně je krytka větrání resp. vyrovnávaní tlaku, na motorovém krytu je na spodní straně "boule" patrný nasavač a aerodynamický kryt kompresoru pro přetlakovaní kabiny. Tento kompresor u G-6 samozřejmě chyběl. Rovněž větraní na bocích kabiny patrně chybělo.
Příště něco o kamu strojů z Erly.