Odborník na Britov nie som, ale skúsim poradiť aspoň, čo viem: 1. Myslím, že to je verzia Mk.VI B 2. Z Airfixu idú postaviť priamo z krabky všetky tri verzie A, B aj C 3. A tie farby by mohli byť piesková, potom asi "stone" ( čo je asi odtieň šedej, alebo takej modrošedej) a najtmavšia môže byť tmavá zelená. Podrobnejšie pozri tie farebné kresby vyššie, tá zelená by mala byť asi takého odtieňa. 4. Ten trojuholník neviem, najskôr mohol byť červený (podľa tmavého odtieňa na fotke), ale na britskej technike sa vyskytoval aj žltý alebo svetlo modrý.
Mal by byť vo veliteľskej vežičke. Zatiaľ čo A mal kruhového pôdorysu, B mal takú hranatú. I keď som z toho ofca, pretože na niektorých fotkách je Mk.VI B k videniu s vežičkou okrúhlou. O iných rozdieloch neviem. Takto by mal vyzerať Mk. VI B http://www.the-blueprints.com/blueprint ... _1935_uk_/ Myslím, že Modelltrans obsahuje obe vežičky.
Braňo-No,tak podle návodu od Airfixe a článku na Wikipedii je to především nahrazením původní velitelské věžičky (osmihraná podstava na Ačku) věžičkou s kruhovou podstavou. V návodu stavebnice je i rozdíl mezi nějakými poklopy. Podle návodu je toto všechno, ale obávám se,že návodu se nedá 100% věřit- například úplně opomíná to, že verze C by měla mít (aspoň podle Wiki) narozdíl od předchozích dvou verzí širší pásy. Ve stavebnici jsou pouze jedny vylisované spolu s kolečky. Na Wikipedii se také píše, že verze B dostala jinou převodovku a motor, ale to z vnějšku asi nebude moc poznat.
KaVecko- Díky za odpověď,s těmi barvami by to asi mohla být dost dobře pravda. Takže barevně mi to vychází asi stejně jako Stuart od Academky v pětatřicetině.
jaroslavkotlaba- Díky, jsou tam zajímavé věci, ale Vickerse jsem nenašel. Ona ale za to taky dost možná může moje neschopnost cokoliv hledat.
P.S. Koukám, že KaVecko byl rychlejší, ale když už jsem to napsal...