Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Skupinové a tématické stavby ‹ ARCHIV ‹ Palubní a plovákové letouny, létací čluny
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Supermarine Seafire FR Mk.III

Odeslat odpověď
Příspěvků: 72 • Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Rostislav Axmann » 14 kvě 2006, 18:10

a už to zas vypadá jako nejaká Tamyia :shock: :grin: ;-I
Rostislav Axmann

KPM Opava http://kpmopava.cz

KPM Karviná http://kpmkarvina.wz.cz/
Uživatelský avatar
Rostislav Axmann
 
Příspěvky: 4314
Registrován: 06 srp 2005, 15:45
Bydliště: Štěpánkovice
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Martin Černý 'Černoch' » 14 kvě 2006, 18:23

A Libore nemáš tam těch nýtů nějak málo??? :grin: :grin: :lol:
El Negro
KPM Kaznějov
http://www.armycast.cz/
Uživatelský avatar
Martin Černý 'Černoch'
 
Příspěvky: 22614
Registrován: 16 črc 2004, 13:52
Bydliště: Česká Bříza
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 15 kvě 2006, 06:47

Neboj Negro, co nezvládnu nýtovadlem, domaluju Iwatou. :paint: :lol:
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavol Papp » 15 kvě 2006, 10:05

no model to bude pekny to treba uznat, konecne niekto kapnul na to spravne lietadlo :twisted:

Mna len zaujima preco ten tazky masochizmus. :grin: :grin: :grin:
Uživatelský avatar
Pavol Papp
 
Příspěvky: 1670
Registrován: 08 kvě 2006, 21:12
Bydliště: Bratislava
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 17 kvě 2006, 17:43

Právě jsem nastříkal kamufláž... Stříkáno barvami Aeromaster (Slate Grey), Gunze C (Extra DSG) a Gunze H (Sky) od ruky.
Budou následovat oleje přímo na barvu a poté lak MM, která má skvělou vlastnost, že se do akrylu krásně vpije a jemně potlačí kontrasty aftershadingu.
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Honza Jezl » 17 kvě 2006, 19:04

dobry, dobry, jako vzdy :-)
Ale...neprehanis to uz s tim zesvetlovanim? Nejdriv T-bolt a tohle taky. Mozna to delaj fotky, mozna se mi to jen zda ... :-)
Uživatelský avatar
Honza Jezl
 
Příspěvky: 3303
Registrován: 24 dub 2005, 10:40
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 17 kvě 2006, 19:11

Přeháním, nepřeháním, co já vím... Mě se to tak prostě líbí :)
Ale pravda je, že fotky klamou, zvlášť ty moje dělaný za umělýho světla a dorovnávanýho fo'tákem... Uvidíš in natura.
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavol Papp » 17 kvě 2006, 22:27

no fotky robia svoje to je pravda, ten pre/after-shading je inac dost zvlastna vec, nema totiz ziadne realisticke odzrkadlenie ale OK.

Inac streknuteje to pekne a to ze odruky chvala pane ale briti mali sakra ostre prechody ! :grin: :grin: :grin: :grin:
Uživatelský avatar
Pavol Papp
 
Příspěvky: 1670
Registrován: 08 kvě 2006, 21:12
Bydliště: Bratislava
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Lynx » 17 kvě 2006, 22:32

Vypadá to moc mòam ! Pokud se pøíliš nemýlím, tak tyhle FAA barvy celkem rychle a rády šisovaly, bledly a mìnily odstín.
Lynx
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavol Papp » 17 kvě 2006, 23:25

pokial si ja dobre pametam tak kvalita britskych farieb bola podstatne vyssia nez bezny standart. Taktiez poveternostne podmienky neboli tak agresivne ako v pacifiku aby ta farba nejak odtienovo utekala. mozno si to videl na australskych lietadlach ale nie na FAA alebo na na britoch z burmy a indickeho oceanu, ale to by musel byt tazky veteran.

A inac aj tak to nema s tamavymi smuhami okolo predelov panelaze a svetlym stredom penelu nic spolocne. to je proste technika co je "moderna" a paci sa. Ja proti nej nic nemam, len vravim ze sa mi to nepaci.
Uživatelský avatar
Pavol Papp
 
Příspěvky: 1670
Registrován: 08 kvě 2006, 21:12
Bydliště: Bratislava
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Honza Jezl » 18 kvě 2006, 00:16

Libor Jekl píše:Přeháním, nepřeháním, co já vím... Mě se to tak prostě líbí :)
Ale pravda je, že fotky klamou, zvlášť ty moje dělaný za umělýho světla a dorovnávanýho fo'tákem... Uvidíš in natura.

Pokud se ti to libi zrovna a presne takhle, tak neni co resit :-D Je mi jasny, ze fotky to muzou hodne zmenit.
Bohuzel v Brne to in natura neuvidim :cry:

Pro ostatni - ja nemluvil o pre a postshadingu jakozto technice ktera ma rozbit jednolitost, nebo-li hrackovitost povrchu a navodit (opakuji NAVODIT!!) dojem realisticnosti pripadne plasticnosti. Ja mluvil o zesvetlovani (vzhledem k meritku), ktere se mi zdalo trosku vetsi :-D
Uživatelský avatar
Honza Jezl
 
Příspěvky: 3303
Registrován: 24 dub 2005, 10:40
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 18 kvě 2006, 07:03

Honzo, s Brnem neva, určitě to vyjde někdy později. Jinak ohledně zesvětlení barvy, jsem rád že víš o čem mluvíš. Skutečně jsem základní odstíny zesvětlil, protože po zkušebním nástřiku byly dost tmavé, hlavně EDSG od Gunze. Přidával jsem možná 20%Light Stone+bílé+žluté.
Pavol Papp: právě že tohle éro je veterán pacifických kampaní a ještě snad 14.září bojově lítal nad Japonskem. Doporučuji přečíst knihu pilota této mašiny, Mika Crosleyho "They gave me a Seafire", která obsahuje fotky této mašiny, pilot log atd... Jo a na vyšisovaný barvy se zajeď podívat do Yeoviltonu, v tom má Lynx naprostou pravdu...
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavol Papp » 18 kvě 2006, 09:53

ja len ze ku konecnemu odhaleniu oznacenia doslo az teraz. kludne si mohol robit z atlantiku, nic z toho co sa tu napisalo a odfotilo nenaznacovalo tomu ze to mal byt pacifik....

A pacifik je jasny, tam ani nemali zasobu farby na opravy a prestriekanie lietadiel po ich opotrebovani.

PS: nejake fotky Crosleyho a jeho masiny
Přílohy
01.jpg
02.jpg
Uživatelský avatar
Pavol Papp
 
Příspěvky: 1670
Registrován: 08 kvě 2006, 21:12
Bydliště: Bratislava
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jakub Vilingr » 18 kvě 2006, 10:58

Čisťounká práce, jako obvykle :P
Kubrt
Modelplac
Instagram
Facebook
Průvodce světem plastikového modeláře
Průvodce světem plastikového modeláře 2
Uživatelský avatar
Jakub Vilingr
 
Příspěvky: 16961
Registrován: 16 črc 2004, 09:49
Bydliště: Líně
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavol Papp » 18 kvě 2006, 12:33

inac uz sa tesim na to olietanie. Konecne poriadne "zasrany" spit/sea-fire. tesim tesim. Keby si chcel tak mam pekne fotecky ako dokaze seafire po peknej sluzbe vizerat... to si priam pyta kovovy nastrek pod kamuflaz :twisted:

tesim tesim, vizera to na peknu masinu, mnam, mnam
Uživatelský avatar
Pavol Papp
 
Příspěvky: 1670
Registrován: 08 kvě 2006, 21:12
Bydliště: Bratislava
  • ICQ
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 72 • Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Zpět na Palubní a plovákové letouny, létací čluny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY