Ty brďo tyhle fotky vidět když jsem se stavbou začínal tak jsem ho udělal celej znovu a nechal tan motor odkrytovanej. Škoda škoda, třeba v příštim kole
Curtiss píše:Jen takový malý dotaz. Všiml jsem si toho už na modelu toho poláka, na tom od MTU taky. Motor Hiero 6 byl přeci kapalinou chlazený motor, tak co dělá na válcích toho motoru to žebrování? Tento motor zase až tak dobře neznám, takže je možné, že to tam má být, ale moc se mi to nezdá. Navíc na hotovém modelu to stejně není skoto vidět, takže je to asi fakt jedno, jen že mě to zaujalo. Nebrat prosím v žádném případě jako kritiku, naopak, moc hezký model
StanoZH píše:Curtiss píše:Jen takový malý dotaz. Všiml jsem si toho už na modelu toho poláka, na tom od MTU taky. Motor Hiero 6 byl přeci kapalinou chlazený motor, tak co dělá na válcích toho motoru to žebrování? Tento motor zase až tak dobře neznám, takže je možné, že to tam má být, ale moc se mi to nezdá. Navíc na hotovém modelu to stejně není skoto vidět, takže je to asi fakt jedno, jen že mě to zaujalo. Nebrat prosím v žádném případě jako kritiku, naopak, moc hezký model
To je vlnkovanie obalu valca, kde prúdila chladiaca kvapalina. Wojtek robí na Lloyde psie kusy, treba to brať s rezervou. Nemôžem nájsť teraz dobré fotky na túto časť, dodám zajtra.
zdesko píše:..no zaprvé..Lloyd neměl motor Hiero..ale Austro-Daimler,nebo německý Benz..a toho Benze se asi snažil ztvárnit..ale jak už jsem říkal..seká tam jeden kiks za druhým.. No a to vlnkování je tam proto,že se tím eliminovala tepelná roztažnost mosazného obalu válců..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků