No jasně.
Jan Pavlík píše:Dohadovat se o Me 109, je to samé jako se dohadovat o Shermanech, T 34 a jiných verzích masově vyráběných zbraní v několika továrnách po celém státě s dostupností dílů od různých výrobců atd. atd. Prostě tam prdli co zrovna bylo ve fabrice a jelo se dál, malý kola, velký kola, s takovejma dírama nebo s makovejma. Samozřejmě je lepší se držet fotek konkrétního stroje, ale kdo je má, kdo má čas rok shánět fotku na ten který detail a zůstat stát s modelem, začít dělat jiný a zarazit se zase na něčem jiném...Z tohohle už jsem vyrostl...udělám to podle podkladů co mám k dispozici v ten okamžik, kdy to dělám a po srandě. Jinak bych nikdy nic nepostavil, měl bych rozdělanejch 50 modelů a nic dokončenýho. Vidím to na mém kámošovi, který odstaví model a roky čeká než zjistí kolika šrouby byl přichycen rám auta ke karoserii, který neni vidět???Rozdělá další a zarazí se na něčem podobném, modely sice ve špičkové kvalitě, ale již pod vrstvou prachu nejsou vidět a za čas zapomene co na tom modelu vlastně řešil.....Modelařina je pro mě relax od běžných starostí a musí to přibývat za sklem.
Filip Tomči píše:Bf-109 F-4 9./III/JG 3 Udet
Ofw. Eberhard von Boremski (score 104)
Na cestě ke Stalingradu, Květen 1942.
Další pěkná kamufláž Fridricha z východní fronty. Barvy jsem použil Akrylové Agamy odstínů RLM 79,75,70,78,04,02,66,lak lesklý,polomatný. Patina je provedená napuštěním řídké RLM 66 a následné odření povrchu provozem. Stříkáno je to od ruky. Obtisky jsou ze stavebnice. Mrkněte na to a napište dojmy.
PS: Ted jsem si všimnul, že jsem tam zapoměl dolepit bobíky na křidýlka.
Filip Tomči píše:Tady je něco k té mé patině. Sice se jedná o 50 let starý éro, ale dejme tomu , že s ním nikdo těch 50 let nelítal. Takhle kdyby to někdo udělal, tak ho lidi ukamenujou, že to má nereálný. Sice takhle nevypadali všechny letadla, ale to jen tak pro představu jak to asi vypadalo.
Filip Tomči píše:A jinak, za války stála letadla většinou venku, takže na ně stejně počasí působilo.
Karel Pilát píše:Filip Tomči píše:A jinak, za války stála letadla většinou venku, takže na ně stejně počasí působilo.
Filipe, počasí samozřejmě působilo. Ale vezmi si nějakýho konkrétního pilota a spočítej si, kolik za těch pár let války vystřídal letadel. Jak dlouho bylo takový letadlo v provozu?
Vždyť je to jako teď s autama - kup si nový a po půl roce, co ho necháš venku, bude skoro nový. (A vem dvacet let starou škodovku a nech jí venku na dešti. Co neodpadne samo, to rozeberou naši nepřizpůsobiví spoluobčané. )
I/JG1_Bloodbath píše:Panebože si ma zmiatol .Myslel som si ,že som sa naklikol na tvoju Grafovu F-4,až keď som začal čítať príspevky ,zistil som ,kde je sever.Pár dní som nebol na fóre a ty si stihol postnúť ďalšiu Bf.A zase veľmi peknú.Nechápačka.
Uživatelé procházející toto fórum: Jarinage a 5 návštevníků