Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ What if...
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Československé letectvo 1940

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 137 z 287 • 1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 287
  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 10 zář 2008, 20:54

aa jo..tak se omluvuju...já myslel,že to bude nejen o KAL,ale i o všech zaprodancích wólstrítu,zastavených bdělými ochránci socialismu... :P :P :P
Koneckonců....tohle je Tvůj "chlívek",tak co Ti mám do toho co kecat,že jo... #-o :P :P :grin:
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 10 zář 2008, 20:59

PantherG píše:aa jo..tak se omluvuju...já myslel,že to bude nejen o KAL,ale i o všech zaprodancích wólstrítu,zastavených bdělými ochránci socialismu... :P :P :P
Koneckonců....tohle je Tvůj "chlívek",tak co Ti mám do toho co kecat,že jo... #-o :P :P :grin:


Hele nech toho ....

1. Neni to muj chlivek ... jenom nosim vodu a snazim se udrzovat poradek f ramci moznosti ..
2. Demokracie je demokraci ....
3. U-2 by mohlo mit taky vastni chlivek ..
4. Vyskytuji se zde velmi zajimave informace ktere ale nemaji s puvodnim "What iF ..." nic spolecneho a presto je dobre je znat ..
5. Prave proto se snazim pripadna zajimaci temata davat zvlast .. ostatne U-2 je taky dobre ...

:wink: :wink: :wink:
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 10 zář 2008, 21:24

dyť jo...já si ale spletl autory...myslel sem,že to psal Ujík...to s "jůtů" :P :P :P
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 10 zář 2008, 23:19

jeden místní kolega (však on se prozradí sám) má zájem o Viggena do svého nového příběhu...malovat se s ním nebudu...to by mě "trefilo"...ale našel jsem téměř komplet kamo...bohužel je to na SF-37,tedy průzkumák.....ale JA-37 se (co vím) nátěrem nějak moc (pokud vůbec) nelišily.... :-k :-k :-k
Přílohy
90_3.jpg
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod ujík » 11 zář 2008, 09:26

No bitevní AJ-37 v tomhle zbarvení určitě létaly, ale stíhací JA-37 byly myslím jen šedivé :x , ale jistej si nejsem :oops:
2020 hotovo: Bf 109G-6/R6 (Tamiya 1/72) - Ital , Bf 109G-10/U4 (Finemolds 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
Uživatelský avatar
ujík
 
Příspěvky: 15306
Registrován: 02 úno 2007, 18:25
Bydliště: Hlinsko v Čechách
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Kubouš » 11 zář 2008, 09:55

Takhle kamuflovaný byli i JA
Kuba Jirásek
Beep! Beep!


in progress: Antonov An-225 Mrija
Hotovo v r. 2018 - viewtopic.php?f=6&t=124977 Hotovo v r. 2019 - viewtopic.php?f=6&t=131298 Hotovo v r. 2020 - viewtopic.php?f=6&t=137559
Hotovo v r. 2021 Hotovo v r. 2022 Hotovo v r. 2023 Hotovo v r. 2024
Uživatelský avatar
Kubouš
 
Příspěvky: 10997
Registrován: 12 úno 2007, 18:00
Bydliště: blízko Pardubic :-)
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod ujík » 11 zář 2008, 10:03

Beru to zpět, jak už jsem psal, jistý sem si nebyl :oops: :oops:
2020 hotovo: Bf 109G-6/R6 (Tamiya 1/72) - Ital , Bf 109G-10/U4 (Finemolds 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
Uživatelský avatar
ujík
 
Příspěvky: 15306
Registrován: 02 úno 2007, 18:25
Bydliště: Hlinsko v Čechách
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 12 zář 2008, 15:18

Další položka do rubriky "z archívů"..... :arrow:

Z pozůstatků Luftwaffe v čechách a na slovensku bylo zprovozněno několik letounů Junkers Ju-188 E (jak a kde se na našem území vzaly se ještě zjišťuje).Faktem ověřeným však je,že jeden stroj byl testzován ve VTLÚ pod kódem s-108 a v kamufláži testované pro poválečné letectvo (použity byly barvy ze skladů Luftwaffe).Dalších 6 - 10 strojů údajně bylo v jedné bombardovacéí letce .Prý i na nich se zkoušely různé typy kamufláží,včetně nočních.Bojově byly použity proti bojůvkám Wehrwolfů a banderovců,pronikajících po válce přes naše území na západ...... :P :P :P
Přílohy
Ju-188 E.png
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 12 zář 2008, 22:30

a něco pro drahého kolege Antona...."dederónská šedivka"....doufám,že bude vyhovovat...jen mám obavu,jestli mám správně trupové čísla...z dostupných fotografií nejsou příliš zřetelné.... :-k :-k :-k
Přílohy
MiG-25 NVA-DDR 2.png
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod karlik » 13 zář 2008, 07:25

tada panthere, přesně dle mého gusta ta 188, jedna odpočívá ještě ve špatném zbarvení /roz. německém/ ve vitríně, teď ji jen uvést do žádoucího stavu =D> [-o< =D>
bylo by možno tu noční variantu kamufláže :P :P :P děkuji předem, zadem raději ne :grin: [-o<
Uživatelský avatar
karlik
 
Příspěvky: 3450
Registrován: 07 črc 2006, 11:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Anton » 13 zář 2008, 08:15

PantherG píše:a něco pro drahého kolege Antona...."dederónská šedivka"....doufám,že bude vyhovovat...jen mám obavu,jestli mám správně trupové čísla...z dostupných fotografií nejsou příliš zřetelné.... :-k :-k :-k


Wunderbar !! Danke !!

Anton.
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 13 zář 2008, 19:40

Es ist wunderbar ...... :grin:

Karlíku.... [-X ...to mě nenecháš ani oddechnout... :P :P :P .... kdo má furt ležet v archivech a komparovat fotky (nebo jejich fragmenty)... :grin: :grin: :grin: :grin:
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Raptor » 13 zář 2008, 21:08

Přátelé, po měsíční restaurační snaze se mi podařilo z částečně zničených stránek deníku pplk.i.m.Stanislava Bláhy rekonstruovat další dva dny.Předkládám je tedy místním znalcům k dalšímu podrobnějšímu studiu a zároveň se omlouvám za zdržení a případné nepřesnosti způsobené především mým nedokonalým restauračním vybavením.





17.11.1989

Včera jsem se k psaní vůbec nedostal tak dnes alespoň ve stručnosti.Spánkem na ubikacích se už neobtěžujeme a své dny trávíme v kabinách letounů a pokud se nám podaří utrhnout chvíli na spaní, za postel nám slouží stany postavené na svazích úlů.Naštěstí v noci zatím nemrzne takže se dá spát venku a my si nemusíme pěstovat otlaky od dřeva prázdných muničních beden.

Čtvrtek jsme zahájili hlídkou těsně před svítáním.Dostal jsem velení jednoho z rojů a hodinu a půl jsme se potloukali kolem Tachova ale nepřítele jsme nenašli.Asi si dnes na rozdíl od nás trochu pospali.Po návratu do Budějovic jsme ani nestihli sníst snídani (kuchaři se jak to tak vypadá konečně začínají učit jak má vypadat uvařené jídlo a nepodařilo se jim ani spálit vajíčka-škoda že požadavky na přidání špeku zatím intenzivně ignorují) když nás siréna vyhnala zase do vzduchu proti možnému narušiteli letícímu podél hranice Rakouska a NSR směrem na Stožec. Tentokrát byl cílem čtyřmotorový RC-135, který se těsně před čárou otočil na severozápad a prováděl průzkum letem těsně kolem hranice.Protože tenhle typ jsme příliš neznali, rozhodl jsem se letět až těsně nad čáru a pokusit se jej alespoň vyfotografovat ale doprovodné F-15 nás k němu nepustily. Riskovat souboj roje s deseti nepřáteli by byla sebevražda a tak jsme požádali o posily a vyčkávali na naší straně hranice jak se situace vyvine.Nakonec to Američany zřejmě přestalo bavit a u Chudelína se směrem na západ odpoutal nejprve průzkumník a minutu po něm i jeho doprovod.Pro nás však let ještě nekončil protože sotva se F-15 vzdálily, řídící nás hnal zpátky na jih k Železné rudě kde jedna z vidových hlásek ohlásila velmi nízký přelet hranice letounem identifikovaným jako F-111.Jeho vypátrání nám dalo zabrat ale nakonec na něj u Žihobce narazil roj plzeňských MiGů-21.Pokusili jsme se jej donutit k přistání ale protože na naši přítomnost nereagoval a my ani nedostali povolení ke střelbě, odlétl v klidu zase zpět do NSR zatímco my se s prázdnými nádržemi vrátili zpět na základnu.

Na stojánce Budějovického letiště nás už čekal oběd - řízek s bramborovou kaší (kuchař se zase vyznamenal, ta snídaně byla asi opravdu náhoda) – a vrtulník Mi-17Z-2, který jsme měli doprovodit při průzkumné hlídce nad hranici. Mimo mého roje se měl na jeho doprovodu podílet ještě roj kpt.Pankráce z 1.letky.Protože nebylo možné provádět neustálý přímý doprovod, dohodli jsme se že se roje budou v doprovodu střídat přičemž jeden bude vždy vrtulníku na blízku a druhý bude čistit cestu několik kilometrů před ním.

V dohodnutou hodinu jsme začali rolovat na start zatímco posádka vrtulníku zahřívala motory před odlepením.Odstartoval jsem se svým rojem jako první a v široké zatáčce jsem nabíral výšku když řídící létání celou misi zrušil a nařídil nám návrat na letiště.Ptali jsme se pochopitelně po důvodu ale vysvětlení nám poskytl až velitel Pavuk, který nás svolal na hotovostní stojánku kde nám přečetl rozkaz velitele 7.divize PVOS, který až na další nařídil podřízeným útvarům hlídkování v maximální síle podél hranice a zároveň zakázal jejich využívání pro jiné než hlídkové využití.Jak jsem se dále dozvěděli, ráno byl spáchán atentát na jeden vládní letoun v jehož troskách zahynul ministr zahraničí a zástupce NGŠ což spolu s v Praze probíhajícími boji zhoršilo koordinaci velení letectva.Proto bylo nutné zajistit nepřetržitou ostrahu hranic alespoň letouny PVOS.Náš úkol tak převzaly MiGy-21 z Bechyně zatímco mi se po dotankování letounů vydali na další hlídku nad hranicí.Ta se nesla ve stejném duchu jako dopolední hlídky přičemž jsme se znovu setkali s naším starým známým, RC-135, kterého jsme tentokrát doprovázeli na jih.Bohužel stejně jako ráno jsme nemohli proti průzkumníkovi zasáhnout a tak jsme se otráveni vrátili zpět na letiště.

Tím pro mě však špatné zprávy nekončily protože technici při tankování zjistili že z letounu uniká prasklým rozvodem olej a opravu nebude možné provést na stojánce.Letoun tak zapřáhli za traktor a společnými silami jsme jej odtáhli k úlu kde se na něj vrhla skupina techniků ve snaze jej co nejdříve opravit.Pomoci jsem jim s tím nemohl a tak jsem se vydal ke svému stanu kde jsem si chtěl chvíli zdřímnout.Místo stanu na rozhraní lesa a svahu úlu jsem však našel nevzhledný okop s ještě nevzhlednější Ještěrkou, kterou její obsluha právě obkládala pytli s pískem.Dozvěděl jsem se od nich že devět dalších vozidel se právě na žádost velitele zakopává v prostoru letiště stejně jako prapor pěchoty, který měl dorazit večer a zahájit opevňování letiště.

Nic to ale neměnilo na faktu že jsem neměl kde spát takže jsem zalezl do úlu a zašil se mezi bedny s náhradními díly.Nebylo to sice pohodlné ale přežít se to dalo a protože tam bylo teplo, za chvíli jsem spal.

Krátce po půlnoci mě ze spánku vytrhává jekot startéru když technici začínají motorovou zkoušku mého letounu.Znechuceně se vyhrabávám zpod deky a jdu jim pomoci.Když však vycházím z hangáru, zaslechnu rachotivý hluk, který mě znepokojí-porucha motoru?Ne, porucha to není.Na vrcholu vedlejšího úlu, těsně za lampou leží mírně ojíněný (první letošní mrazík!) Jirka Čírtek a pod tenkou dekou (ten chlap je schopen spát beze stanu snad i a sněhu) chrápe na celé letiště zatímco technici v úlu u jeho letounu vyměňují porouchanou radiostanici.Vztekle nakopnu kámen ležící vedle betonové pojížděcí plochy a kolébám se k letounu.Motorovou zkoušku máme za chvíli hotovou a opravený letoun odvážíme zpět na stojánku kde počká až do záletu stanoveného na šestou hodinu ranní.

Zkouším v kabině usnout ale v hluku letového provozu se mi to jako obvykle nedaří a já po půl hodině marné snahy vylézám ven a odcházím do stanu, který včera postavili vedle stojánky pro instruktáž posádek.Uvnitř právě probíhá instruktáž osmi pilotů třetí letky, kteří mají za chvíli vystřídat hlídkující letouny z mé druhé letky.Přítomen je i velitel naší letky maj.Vojtěch Štauber, který se právě odhlašuje s rozkazem odjet do Budějovic a předat písemný vzkaz velitele našeho pluku veliteli Budějovické posádky.Žádám je zda by se mohl cestou zastavit na sídlišti a hodit Marušce do schránky vzkaz.Ač máme zakázáno telefonovat či psát z letiště, bez váhání souhlasí a já na kus papíru z poznámkového bloku rychle škrábu pár vět v nichž Marušku žádám aby co nejdříve odjela z Budějovic k příbuzným na moravu.Štauber mi přitom kouká přes rameno a nakonec si lístek s chápavým úsměvem bere a strká do kapsy letové kombinézy přičemž zahlédnu že v kapse už několik lístků má.

Po jeho odjezdu ještě chvíli poslouchám předletovou přípravu a po zjištění že se situace zatím nadále nehorší vycházím zpět na stojánku.Nad hlavou mi v mrazivém nočním vzduchu přelétává několik letounů s rozsvícenými světly a po okruhu začínají přistávat.Ze stojánky zatím odjíždí střídající letouny a na jejich místo postupně najíždějí dvojice letounů, které právě přistály.Z letounu, který zastavuje těsně u mě vystupuje jeden z našich nováčků, poručice Petra Králová.Zpod přilby zmačkané dlouhé blond vlasy jí splývají na ramena a ve světle lamp je vidět její mladé unavené oči s potem rozmazanými stíny.Žádá mě o cigaretu a obratem dostává krabičku Letek od jednoho z mechaniků, kteří pobíhají okolo.Technici mají pro pilotky slabost a dá se říct že udělají vše co jim na očích vidí.Zahanbeně jí tak nabízím jen kalíšek čaje z termosky, kterou jsem si „vypůjčil“ v instruktážním stanu a odvádím ji tam.Ruce se jí ještě lehce třepou vzrušením poté co ve tmě lovili stín, velmi pravděpodobně nepřátelský stealth, které občas zalétají do vnitrozemí a provokují naší PVO.Jednou už se naši rakeťáci chlubili že stealth sestřelili ale trosky se tehdy nenašly.Tedy, našly ovšem nebyly to trosky Stealthu nýbrž MiGu-21, který proti němu z Karlových Varů zvedli.

O půl šesté se přikolébám k letounu a zahajuji předletovou přípravu.Detaily se probraly už dřív.Zálet bude jednoduchý-hodinu ve vzduchu s kontrolou ovladatelnosti letounu a nácvikem akrobacie.Na dráhu mě pouštějí přesně v šest a já zvedám letoun do prvních paprsků nového dne.Pečlivě kontroluji letoun a když se vše zdá být v pořádkuVyhnu se hlídkujícím letounům a letím na východ do vymezené zóny kde mám cvičit akrobacii.Ohlásím se řídícímu a zahajuji nácvik.Pomalý, nenucený zvrat následovaný výkrutem, nejprve vpravo a hned potom vlevo, loping a znovu výkrut… .Slunce pomalu stoupá nad obzor a zatímco předvádím předepsané figury, s letounem se koupu v záři jeho světla.Je to úžasný pocit, člověk se cítí jako král když letí nad ještě spícími městy a vesnicemi a slunce stoupající nad obzor září jen a jen pro něj…

Do reality mě vrací návrat zpět do Budějovic.Po přistání roluji do rozptylu kde budou připravovány letouny 2.letky a před „svým“ úlem otáčím a odstavuji letoun.Zatímco technici se pouští do jeho ošetřování, já šplhám na vrcholek úlu a rozhlížím se po letišti.Před sebou mám dvě stojánky plné letounů 1. a 3. letky a po své pravé ruce vidím rozptyl, který spolu s „naším“ rozptylem tvoří úkryty našich letounů.Za mnou se ozve zavrčení jak vojáci nahodí motor Ještěrky a zkouší připravenost vozidla.Párkrát protočí motor a zase jej zhasí a já se otáčím zpět k letišti.Ten pohled je pro mě známý avšak i přes to se tvář letiště změnila.Okopy Ještěrek kolem vzletové a přistávací dráhy doplňují okopy a kulometná hnízda s kulomety na kloubových trojnožkách pro střelbu do vzduchu, které zde vytvořila večer dorazivší pěchota.Mezi nimi jezdí několik nákladních V3S a rozváží k okopům a stojánkám pytle s pískem proti střepinám.Kolem obou hlavních stojánek je z nich postavená už metr silná zeď.Najednou přeruší hřmění proudových motorů zvuk vrtulí a na přistávací plochu se po zakroužení snese transportní An-26 z níž vidím přes dalekohled vystupující důstojníky.Zřejmě náhlá inspekce útvaru.

Zatím slézám z úlu a poté co jeden z techniků ohlásí že letoun je natankován a připraven, nasedám do UAZu a odjíždím na stojánku k instruktáži.Velitel Pavluk mě zařazuje jako trojku do hlídkového roje do prostoru Tachova.Start má být za patnáct minut takže volám na rozptyl aby letoun připravili k nahození a nechám se jedním z vojáků odvézt k rozptylu.Jsme sotva na polovině pojížděcí dráhy když řidič dupne na brzdy a staví jen pár centimetrů od pěšáka, který přebíhá pojížděcí dráhu se dvěma trubkami přes rameno aniž by se ohlédl.Prudce se zastaví a obě trubky padají na zem.Všimnu si označení-nejsou to trubky ale ruční střely Strela, které nafasovali pro obranu letiště.Řidič na zpitomnělého vojáka zařve, ten rychle popadne obě zbraně a tryskem vyrazí ke svému okopu zatímco mi pokračujeme dál.Další úkony jsou už automatické.Připoutám se v kabině, nahodím motor a roluji na startovní čáru kde se už řadí zbytek mého roje.

Společně odstartujeme a zamíříme k Tachovu.Ve sluchátkách posloucháme jak se to u Karlových Varů mele ale my zůstáváme ve svém sektoru.Nakonec je naše trpělivost po půlhodině čekání odměněna jedním EF-111, který se pokusí o průnik za hranici ale jakmile se na něj začneme spouštět, okamžitě obrací a plnou rychlostí mizí.

Další tři lety toho dne končí bez incidentů a se soumrakem se začínám připravovat na noční létání kdy jsem zařazen do hlídky těsně před půlnocí.Čas do půlnoci trávím s ostatními ve stanu vedle hotovostní stojánky kde jsme nachystali své letouny připravené na start.Zatímco mastíme ve stanu štychy (štěstí mě opět už na začátku opouští a než se naděju, ti mizerové mě odrbou o dvě stovky) když uslyšíme slabý hukot proudového motoru ve velké výšce.Nevšímáme si toho, být to nepřítel, radary by nás upo…dvě prudké, duté rány zaduní vzduchem a jejich dozvuk překrývá poplachová siréna.To snad není pravda-bombardují nás!Bum…Bum…další bomby.

Rychle běžíme k letounům a ještě než se připoutám, zaslechnu nový zvuk.Z raketové základny jihovýchodně od letiště s rachotem a pruhy kouře a plamenů startují tři střely Kub a ve snaze nepřítele sestřelit rychle stoupají do protrhaných mraků.Zatím nahazujeme motory a bez řazení startujeme.Ihned po startu přepínám na střely R-60 (ten letoun je určitě stealth a na toho můj radar nemá) a obratem dostávám od řídícího povolení ke střelbě.Nakonec jej ale nemohu využít.Než se dostaneme nahoru, stealth vyklízí prostor a tak se honíme jen za prázdnou oblohou.I tak se mi podaří získat dvě krátké interference na které střely reagují ovšem nemůžu cíl identifikovat a nerad bych sestřelil některý z našich letounů takže se nakonec po hodině vracíme a dovídáme se že ten parchant bombardoval most přes Malši na Mánesově ulici v centru Budějovic.Další letoun napadl most na Lidické třídě.Zásahy prý byly přesné a oba mosty se zřítily do vody.Na plánovanou hlídku nakonec startujeme už rovnou s povolením střílet při první příležitosti avšak nikdo se nám do cesty neplete nebo jej nevidíme.Po přistání se dovídáme že mimo Budějovic byla napadena ještě Plzeň a Český Krumlov kde byly rovněž cílem mosty.Zásah stíhaček skončil fiaskem-nesestřelili jsme nic a mohli se jen dívat jak stealthy beztrestně ničí naše města.Je to k zbláznění ale ta hlavní otázka zatím nebyla nikým zodpovězena-jsme ve válce nebo ne?
Naposledy upravil Raptor dne 15 zář 2008, 08:04, celkově upraveno 1
Workbench: 1/48 Macchi MC.200

Obrázek
Uživatelský avatar
Raptor
 
Příspěvky: 8054
Registrován: 08 pro 2004, 15:04
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 13 zář 2008, 21:57

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod novakow » 13 zář 2008, 22:02

perfekto, jako vždy =D> [-o< :P
Vojta Novák, KPM ZNOJMO
Hotovo: Spitfire Mk.Vc (Eduard 1/48), Silbervogel (Takom 1/72)
Shelf of shame: 20+
Běžte radeji lepit...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
novakow
 
Příspěvky: 4077
Registrován: 02 kvě 2006, 13:29
Bydliště: Znojmo
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 137 z 287 • 1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 287

Zpět na What if...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY