Tvitek píše:Jakub Vilingr píše:Jsem zvědaf jak napojíš motorovej kryt... Asi bych postupoval nejdříve s připojením motorvýho krytu k trupíku a křídlo nakonec. Ale třeba to půjde taky dobře Mám sto chutí se do G.55 vrhnout hnedka po dokončení Macchi C.202, kterou chci dorazit do Brna na SIGovou výstavku.
Ináč pěkná práce
Díky. Spoléhám na radu martina Glogara, který napsal....
"Jestli ti můžu poradit, tak ten čumák lep až když nalepíš křídlo (hlavně spodní část), protože on ten čumák, když ho slepíš jen na holý trup, docela hezky sedne sice, ale bude, jak bych to řekl, víc zploštělý, na přechodu spodní strana křídla/trup (spodní strana čumáku) by ti vznikl dost velký schod (jako mi,já musel po slepení čumák řezat )...takže bude podle mě lepší napasovat ten spodní díl čumáku na křídlo a až pak dolepovat zbytek...to je jen takový postřeh....."
.....no uvidíme. Jak jsem napsal dříve, zatím pohoda, ale nevěřím, že to tak bude po celou stavbu...to by mě snad ani nebavilo kdybych si nemohl během stavby aspoň trochu zaku....at
A auuuu...abych nedostal po hubě já, za tu dobrou radu
já to právě dělal jak myslel Kuba, a dobral jsem se toho, že mi krutě nevyšel přechod spodní část křídla/čumáku, tak bych řekl, že takhle by to mohlo jít spasovat líp...ale to se pozná až v praxi...držím palce, zatím jedeš parádně
tvořím: H. P. Halifax
hotovo: G-55
hotovo: G-55