Ak mozem poradit, nabuduce by som odporucil tie vlasce predtym ako ich pojdete lepit nafarbit. Najlepsie nejakou polomatnou ciernou alebo Dark Ironom. Su potom vyraznejsie a lepsie vyzneju na celku. Ja to robim tak ze si odkvapnem farbu na papier a pretiahnem nou vlasec. Pridrzam si ho stetcom. Poradil mi to Peter Marek. Ale inak je to super
vypleteno a v krabici nezůstal ani jeden díl. Takže konec . Ještě provedu patinu a odstraním nějaké šrámy, samo že natřu výplety. Další foto bude v galerii .
ještě koukám že mu chybí trubky od chladiče,
to Zdeno: zkusím to na Pfalzu, nějak na ten průhlednej vlasec nevidím
Kua TurboDucku, ty me teda s**es ...
Ne ale ted vazne ...
Je to paradni a doufam, ze ten muj rozrezany dopadne prinejmensim stejne !!!
Vzdavam poctu ... Peter DeSnek ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Moc pěkný ducku.
Hele mohl by jsi mě jako totálnímu chmelnicovými analfabetovi popsat postup pro vyplejtání a výrobu napínáků. Doteďka to nějak nechápu a nevím jak na to a je to jeden z důvodů proč se chmelnicícm prozatím úspěšně vyhejbám.
metoda je z Modeláře, měděný drátek stočený s malým očkem(moje má pořád velký průměr) zalepíš ho do předem vyvrtané díry a zakápneš sekundákem. Vyplétáš vlascem. Já jsem udělal výplet na jedné půlce křídla na dvakrát , na přední části motoru jsem nejdřív přichytil delší lanko a po zaschnutí jsem ho propletl podle plánku co to šlo očkama.Na konec jsem zavěsil svěrku jako závaží a skoro celý výplet se krásně vypnul.Očka jsem rozmáčknul a zakápnul sekundákem.Nevypínal jsem je fénem! Tod' asi vše. Na to že jsem to dělal poprvé si myslím že tenhle způsob je dost dobréj, a hlavně rychlej .
Jo ještě jsem zapomněl: díry pro očka jsem připravil před barvením a tak pravděpodobnost že zničíš nátěr na křídlech při osazování oček je minimální