-Křídla na maximálním rozpětí s vysunutými velkými klapkami (klapky na pevné a pohyblivé části křídla) a sloty a rozsvícenými pozičními světly
-Brzdící štíty vysunuty
-Brzdící padák vypuštěn,neodhozen
-Poziční světla (kombinovaná (2 žárovky) v koncích křídel+bílé na SOP) rozsvícena
-Přistávací světlomety vyklopeny a rozsvíceny
-Motor na nízkých otáčkách bez forsáže (při pojíždění)
-Překryt kabiny zvednut
-Podvěsy:
-2xPTB na vnějších křídelních závěsnících
-2xUB-32 na vnitřních křídelních závěsnících
-2xR-60 (respektive 2x registr R-60)
pod trupem 4 prázdné závěsníky (případně pokud je známo tak i možnost nahrazení podvěsem kontejneru KKR,potom bude palubní deska v konfiguraci s počítadlem snímků)
Letoun by tedy měl v konfiguraci nočního přistání krátce před odhozem padáku,sklopením křídel a sjetím z VPD na pojížděcí dráhu a stojánku (VPD s částí nájezdu na pojížděcí dráhu bude součástí podložky).Letoun bude mít konfiguraci palubní desky s obrazovkou (otázka je logická-byla při přistání aktivována,pokud ano,jaké bylo zobrazení a rovněž by mě zajímalo zda byl při přistání zapnutý zaměřovač stejně jako při startu).
Fotek kokpitu Su-22 jak M4 tak i UM-3K mám řadu (navíc i letová videa z techto letounů ovšem při denním provozu takže to co bych potřeboval vidět vidět není-většinou jen horní část palubní desky a zaměřovač) ale bohužel všechny jsou focené se zhasnutým letounem na stojánce,takže tyto detaily bohužel nejsou vidět (podařilo se mi odvodit zbarvení nekterých kontrolek a cca 5-7 kontrolek na tablech z ale není mi jasné zda byl u červených kontrolek na tablech podsvícen jen nápis nebo celá kontrolka).Pokud by měl někdo i další informace týkající se kokpitu v provozním stavu,budu mu velmi zavázán (vzhledem k tomu že kokpit mám z velké části odvrtán a připraven na prokáblování optikou,není větším problémem ještě další kontrolky dovrtat a podsvítit).
Naposledy upravil Raptor dne 16 úno 2008, 19:52, celkově upraveno 1