Vdaka chlapi.Ten set je perfektny,vsetko sedi ako ma.Akurat mi vadia trocha vacsie fugy na spojoch kridla/chladice na spodku kridel po ich obvode a napojenie prechodu kylovky a vyskovych kormidiel.Inak bolo radost to davat dokopy.
Naposledy upravil Jozeff66 dne 15 črc 2025, 13:25, celkově upraveno 1
Na strojích RAF mám rád ostré přechody kamuflážních polí a jelikož freehandem nevládnu, tak si krátím čas před barvením maskováním polí na základě návodů ke stavebnici, které si s drobnou rezervou upravím do měřítka 1/72, vytisknu zrcadlově obráceně, nalepím z netiskové strany pásku a vyřezávám skalpelem. Tradičně nejblběji, podobně jako ostatním výrobcům, vyšla Airfixu horní strana čumáku. Už jsem to fouknul i tmavě zelenou, ale zapomněl jsem zamaskovat jedno hnědé pole na levé straně čumáku, takže další foto až po opravě. Kabinka na snímku je rezervní přilepená lepicí hmotou tack-it, která utěsní i případné nerovnosti spoje kabinky a trupu.
Chybějící hnědé pole vlevo na čumáku opraveno a vše zalakováno, bude se obtiskovat. Airfix má v návodu paví oka na křídle jen na levé polovině zeshora a pravé polovině zespoda, shodně červenomodré znaky B stejné velikosti, což považuji za chybnou intepretaci. A navíc jsem si při hledání fotek povšimnul, že dělící rovina hnědé/zelené s černou/bílou na motorovém krytu není podle rovné hrany motorového krytu jak uvádí Airfix, ale je do obloučku kousek níž jak uvádí Eduard u svých 1/48. V této fázi stavby už na opravu rezignuji, ale uvádím to tady třeba pro Dana Bílka. A chybnou dataci letounu od 19. perutě s perutními kódy WZ do srpna 1938 už komentovat nebudu, správně je duben/květen 1939.