Lepidlo na Albatrosu BII ještě ani nezaschlo a je třeba rozdělat další kousek. Kitník plný, třeba jej provětrat. Vytáhl jsem tuto věc. Experimentální Nieuport s třemi křídly. Neznám moc historii tohoto typu, ale v návodu je napsáno, že letoun byl docela nestabilní a měl celkově špatné letové vlastnosti. Nebyl proto přijat do výzbroje ani francouzského ani britského letectva. Co naplat, letoun se inženýrům nepovedl, ale zase vyrobili něco, co je třeba mít ve sbírce letadel typu Nieuport
Model jsem nedávno rozbalil a začal vybrušovat trup do tenka, ale hle. Detaily šití jako i krytky na trupu se mi vůbec nepozdávaly. Šití je takové nějaké neslané nemastné a krytky jsou špatně. Tak jsem model odložil... Díky bohu šlo šáhnout po modelu Nieuport 17 od Eduardu, kde je svět ještě v pořádku a vrátil jsem se ke stavbě.
První bude třeba začistit všechny díly a pokrájet trup Edy tak, aby se na něj daly naroubovat docela pěkné křídla trojplošníku. Do pracovny pilota nacpu lepty co mi zbyly. Kryt motoru bude třeba rozvrtat a naznačit tři oválné větrací otvory ve spodní části. Neočekávám mnoho pastí při stavbě tak doufám, že bude brzy hotovo.
Přikádám řadu fotek originálu, které jsem poloupil na webu. Hodně zajimavá je fotka s běžícím motorem, kdy je trup dost slit olejem. Co se stalo se už asi nedozvíme, ale asi dalo hodně práce to umýt