dlhsie som neprispel ale makam kedy sa to medzi dovolenkami len da.
Posledne dva mesiace v podstate stale karbonujem.
Uz som nacal treti arsik karbonu od Belkits. Tolko karbonu som nedaval ani na Pagani Huayra.
Vyrabat si vlastne "strihy" podla ST27 sablony je dost casovo narocne ale vysledok je uveritelnejsi a viac v mierke aj ked prijal by som este hustejsiu kresbu ako ma karbon v 1/24.
Samostatna kapitola je okarbonovanie bocnych spoilerov na kapotazi. To mi trvalo asi styri vecere.
Kapotaz je medzicasom zalestena. Skusil som jeden trik: kedze karbonove casti realnej masiny su v pololesku az v polomate, po prvom vybruseni a zalesteni "drsnou" pastou som matne casti opat vymaskoval a lestil uz len zbytok.
Kupodivu to celkom dobre funguje. Bocne kapoty uz necham tak ale zvysok predsalen fuknem polomatom lebo tie clenite casti som nevedel rovnomerne prelestit a bojim sa, ze by som sa mohol prelestit az na plast.
Ak sa nahodou niekto chysta aplikovat retaz od Hobby Design, odporucam vela skusania na sucho. Navod maju skor ako rebus (co je taky zvlastny fenomen vsetkych detailingovych vyrobcov) a nie je vyznacene, kolko treba z povodnej priruby pre originalnu retaz odrezat.
Trosku som sa pustil aj do fotoleptov. Brzdove kotuce som som osadil do dremelky a nasimuloval stopy po brzdeni.
Stale prokrastinujem s vyrobou "custom" strmenov a krytu vyfukov.
Tak som radsej dal dole "smoke" z predneho stitu a idem to fuknut znovu
- Přílohy