Lišily se tím, že SBD-3 měl samosvorné nádrže s větší kapacitou paliva, lepší pancéřování a neprůstřelné přední sklo, krom toho byl vybaven motorem Wright R-1820-52 o výkonu 746 kW (1000k). Také byl vybaven dvěmi standartními kulomety ráže 12,7 mm a navíc pohyblivými kulomety ráže 7,62 mm v zadním střelišti. SBD-2 byl vybaven motorem Wright R-1820-32 a byl vybaven pouze jedním kulometem v zadním střelišti.
Verze SBD-3 byla původně vyrobena pro Francii, ale po jejím pádu zakázku přijalo USN.
"Žádám, aby moje eskadra byla vyzbrojena spitfiry"
Díky Radku, myslel jsem vzhled - fotky. Obecně a zjednodušeně jsou tři typy: F - první verze (též M-25), střední (M-62, to co je dodnes v An-2) a poslední G (snad taky označovaná jako 100-vková, nebo 200-vková verze) to co bylo v B-17. Nemám na mysli žádný zvláštní podrobnosti, ale tohle jsou na první pohled zcela jasně odlišné verze. Vím že měli mnoho druhů označení (vojenské, civilní, exportní...) a moc se v tom nevyznám, lepší budou fotky jestli máš.