Jo v současnosti je opravdu většina Z-25 namíchaná ze všeho co bylo a nebo usnadňovalo službu. Například absence startéru je dnes velkým nepohodlím. Taky elektriku už má většina překopanou na 12V atd. Každopádně klasická Z-25 se pozná podle přední nápravy, která nemá redukce u kol, ale naopak hodně vysoký ten středový odlitek pod chladičem, aby osu nápravy dostali níž. Pak tedy baterka 6Volt v kastlíku vpravo před řidičem, sedadlo jen na trubce plechové lisované atd. Světla u přístrojovky měly nejspíš jen nějaké prototypy nebo úplně první kusy. Ačko pak má osu přední nápravy výše a redukce u kol, obvykle komín místo výfuku, baterku již v kastlíku pod sedadlem atd. Kčko má redukce přední nápravy ještě vyšší a tak zvýšenou celkovou světlost, na zadku je to dohnané větším průměrem kol. Často jsem zaznamenal názor, že se verze dá poznat i podle instalace vzdušníku. Vzduchové brzdy pro vlek ale byly přídavnou sadou, která se dala namontovat na libovolný kus libovolné verze.