Ahojte priatelia,
pred par dnami som zahajil novy projekt talianskej krasky Ducati Panigale 1199 Senna.
Stavebnicu predstavovat netreba. Zasnem z dokonaleho inzinieringu ako u Tamiye tak u Ducati. Je to klenot po designerskej, konstrukcnej i modelarskej stranke.
Pokusim sa zapracovat aj super detail set od Hobby Design, spojku od Rennaissance a zamozrejme vidlu od tamky. Decaly su od Blue Stuff a plexi stit od Decalcas. Prisli mi aj nejake nove srobiky od Top Studia.
Mojim cielom je "odstranit" vsetky viditelne tamiyacke srobiky.
Motorku chcem spravit okapotovanu. Tym padom z delail setu Hobby Design toho vela napouzijem, lebo zial tie reziny velmi nesedia. Ako keby sa im scvrkli.
Elektroboxy po stranach motora nedam urcite, mozno sa este popasujem s chladicom ale tie kridla po stranach pod kapotou, kvoli ktorym by sa to mozno oplatilo, licuju len pod silou takze jedine zalepit. Uvidim.
Vyfukove tlmice som napasoval ledva ledva a aj to som musel navrtat nove diery pre predne skrutky.
Spojka od Rennaissance sedi celkom dobre ale detaily su este "maksie" ako na tamke. Ale kedze planujem osadit srobiky od Top Studia a ostatnych doplnkarov, velmi ma to netrapi.
farbit to buddem zrejme LP-19 Gun metal .. farebne to sedi (v podstate je to TS-39 vo flasticke).
Na fotkach som si vsimol, ze Senna modely maju zadny cilinder motora "okapotovany" akymsi plastovym chranicom z obidvoch stran. Videl somm dokonca tunningy s karbonovymi krytmi. Celkovo musim povedat, ze som videl tieto sede krasky v roznych stupnoch okarbonovania. Nasiel som aj firmu, ktora predava tie karbonove kryty (samozrejme v mierke 1:1 ).
Ak ma niekto z Vas radu na co treba dat pozor a comu sa vyvarovat, budem velmi vdacny.