Zdravim priatelia. dovolim si trosku porna. Keby vas nahodou zaujimalo, co je v detailsete od Hobby Design (mne sa donedavna nikde nepodarilo najst obrazky tohoto detail setu).
Zdravim priatelia. dovolim si trosku porna. Keby vas nahodou zaujimalo, co je v detailsete od Hobby Design (mne sa donedavna nikde nepodarilo najst obrazky tohoto detail setu).
Tak poslední dobou jsem se odmlčel a tady je důvod. Vlastně tři. Připravil jsem lepty.
CPE002 jsou lepty pro novější yamahy m1 od 2013 do cca 2019. V leptech je v podstatě to samé jako u leptů na yamahy 09. Jen jsem doplnil co jen šlo. Takže i přepínače na řídítka. Šroubové hlavy. Chránič přední brzdy a další. Ale teoreticky by na model měla stačit tato planžetka a nic víc. CPE003 jsou lepty na 340mm kotouče pro motogp. Primárně na m1, ale jsou tam redukce a pujdou i na rc213 a gsxrr CPE004 jsou kotouče na motogp, ale na vodu pro novější éru motogp a všecky wsbk posledních let. Ohledně instalace plati to samé jako je psáno vejš.
Na cenu se me zatim neptejte - vše se musí propočítat. Dnes mi to dorazilo z moravy.
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 26 črc 2022, 11:57, celkově upraveno 1
zdravim priatelia. Madari z Geronimo works pridali k retaziam a 3D tlacene nity a skrutky. Na porovnanie som prilozil set od Plus model a Anyz. Tie od Anyz su v rovnakej kvalite ako Geronimo works. 3D tlac je proste 3D tlac. P.S. vsetko som najskor jemne vycistil isopropylom, potom fukol GX2 ciernou lesklou a nasledne super fine silver II od Gunze, nech to aj nieco vydrzi. Cierne kusky som nechal zamerne, lebo prave robim na Ducati GP4. Najviac sa vsak tesim z tych 1mm rivet D. Dlho som take zhanal a pomer cena/mnozstvo /kvalita je super.. jeden set = 100 kusov stoji 6,5 Eura.
Panigale V4 superleggerra v náhledech. V infu psali o řetězu a skutečně se všimněte, že je dvoudílný. Tipuju, že na jedné polovině řetězu budou výstupky imitující osičky uvnitř řetězu a v druhé díry, po slepení tedy asi bude dutý jako v reálu a je to určitá alterntiva k 3D tisku. Každopádně je na posledních modelech vidět posun ve zpracování. Už na CBR RRR jsou děrované kotouče a další detaily. Na GSXRR zase o něco větší smysl pro detail na motoru. Uvidíme co bude dál za posun a za model (prosím M1 2021!!!! - doufam, že to představí v Shizuoce jako loni GSXRR)