Doplnil jsem táhla mezi křidélka. Nalepil základní obtisky a musím si vytisknout ty maličké identifikační. To mě čeká o víkendu. Taky už je wash ve spárách. A nasadil jsem vrtuli. Ta je podle fotek jednobarevná z tmavého dřeva, takže žádné složité naznačování vrstev lepeného dřeva. Pokračovat se bude výplety. Pomalu tahle škaredá kráska spěje do finále
"Hlinikovy bronz", cs. vysostne znaky, biely, cierne lemovany stojaty obdlznik na trupe, farebne doplnky a sikovne ruky...a hned je z toho pekne ero! Tuto kombinaciu ja rad, ked som kreslil era z I.republiky...v jednoduchosti je krasa...
Dokončeno 2024: (7) Miles Sparrowhawk, Churchill Mk.VII Crocodile, Hawker Typhoon IB, AMR 35 ZT1a, AMR 35 ZT3, AMR 35 ZT1b, TKD Don't touch a single thing. — "Mutt" Summers's comment from the cockpit of the K5054 after maiden flight, 5th March 1936. WALKAROUNDY!!!
Tak výplety hotové, obtisky kompletně nalepené a zbýval mě už jen větrný štítek. A když jsem jej na fotce studoval - tak mě málem trefil šlak. Hodní křídlo má ( na rozdíl od Š-20 a 1.prototypu) výřez u pilota!
Takže teď budu muset vymyslet, jak ho tam udělat a všechno to neromajstrovat
Výřez je v červeném oválu - netuším, jak jsem ho mohl přehlédnout. prostě jsem předpokládal, že tahle část se nezměnila...
No nedalo mi to a v noci jsem se ještě vrhnul do opravy. Po vymýšlení sofistikovaných řešení vyhrál starý dobrý ostrý skalpel. S podivem nic neprasklo a ani neupadlo. Takže můžu pokračoval s tím štítkem.