Cisterna Tatra 148 už také ležela delší dobu ve skříni, a po stavbě Tatry 128 viewtopic.php?f=952&t=142671 jsem ji vytáhl na světlo.
Tatra je v procesu, bojoval jsem trochu s rámem. Zde jsou minimální styčné plochy pro přilepení polonáprav, naštěstí ale po pouhém položení rámu na podložku jsou ve vodorovné poloze. Takže jsem jen nechal vše řádně a dlouho proschnout. Zadní nápravy potom vyztužila listová pera, přední zkrutné (zřejmě) tyče. Zde ale není jasná poloha příčky podpírající kabinu a do níž jsou tyče zároveň ukotveny. Protože tyče jsou o dost delší než je potřeba a zároveň příčka nemůže být v kolizi s pomocným agregátem, jehož poloha je jednoznačná. Jenže zde je další problém, kdy agregát je v kolizi s kabinou. Takže jsem nejdříve vyřízl “zub” v agregátu, na kterém mi teď sedí kabina. Mezera mezi kabinou a nástavbu je minimální, tak by to nemělo vadit… A následně jsem odhadl polohu podpůrné příčky a k ní zkrátil tyče.
Polonápravy jsem po prostudování tématu viewtopic.php?f=7&t=142399&p=2457581&hilit=Tatra#p2457581 odřízl až u nálitku, ale stejně kola budu lepit až na závěr po kompletaci modelu. Protože si chci pohlídat, aby nebyla “utopená”.
Zatím pár fotek ze stavby
![Cool 8-)](./images/smilies/36_1_121.gif)
Naposledy upravil sedan1 dne 05 led 2022, 17:43, celkově upraveno 1
Honza