Ahoj, po určitém váhání jsem se rozhodl ukázat výsledek mojí práce. Rok shánění a studování materiálů, rok a půl vlastní stavba. Celý model je novostavba. Stručný popis : křídla, výškovka a kormidla podle výkresů 3D tisk, potom nekonečné broušení slepování z jednotlivých částí po 15-ti cm. Porty jsou z maskovací pásky tl. 0,5mm a 0,3mm, kdy jsem nalepil širší a na ní užší, protože porty byly tvořeny půlkulatou dřevěnou lištou (jako měl například Blériot XI) a celé jsem zafixoval řídkým lepidlem. Mezikřídelní vzpěry s drátěnou výztuží, chladiče, olejové nádrže, mezikřídelní vzpěry, kola podvozku, palivové nádrže, vrtule a bloky motorů dle mých vzorů profesionálně odlité modelářskou firmou. Vlastní motory jsou z produkce firmy CSM. Kulomety jsou od GasPatch models. Kotevní očka na výplety jsou kovové od fy GasPatch models. Trupová okna, strop kabiny, kryty motorů jsou vakuované. Výplety černý vlasec 0,12mm. Napínáky jsou trubičky Albion. Různé nářadí a bedny kolem modelu je vlastně nutnost, protože jsem potřeboval podepřít křídla. Tím, že jsou z 3D tiskárny, tak mají velkou hmotnost a hrozilo, že by se časem prostě svěsila. Patina minimální a to ze dvou důvodů. Jednak model představuje letadlo na začátku jeho aktivní služby a za druhé patinu prostě neumím a než abych to ještě víc pokazil, tak jí radši nedělám. Takže pouze lehce stínování. Model představuje stav letadla ze začátku března 1915, což je docela kvalitně fotograficky doloženo. Model představuje Ilju Muromce N. 150. Byl uveden do služby v únoru 1915 a v červenci 1915 byl zrušen a vyřazen. Postupně se jeho vzhled a vybavení měnilo, proto uvádím jaké období jeho služby model představuje. Je to moje první a rozhodně poslední novostavba, protože představy byly skvělé, ale vlastní stavba už tomu neodpovídá. Vlastní model je rozměrově cca 63x35cm.