Detailný pohľad na krídlo, výfuky a odkrytovaný kanón Švak. Pilot na pravo nebude náhodou npr. František Chábera, veliteľ 2. letky 1. československého stíhacieho pluku ?
Edit:Na ľavo je letecký mechanik 1. triedy Ján Knapp (rodák z Košíc). Keď v noci zo 7. na 8. októbra 1944 jednotky 53. a 54. leteckej divízie 5. oreľského leteckého zboru dopravili 44 lietadlami Li-2 na letisko Tri Duby ďalších 268 príslušníkov 2. čs. paradesantnej brigády a 43 670 kg vojenského materiálu. Späť brali aj ranených, vrátane leteckého mechanika Jána Knappa. Po krátkom preliečení bol 17. októbra v hodnosti rotný včlenený do 1. čs. leteckej zmiešanej divízie v ZSSR. Od 1. januára 1945 už bol rotmajster a slúžil ako hlavný mechanik eskadry. Ján Knapp bol krátko po porážke fašizmu vyznamenaný Čs. vojenskou pamätnou medailou, Čs. vojnovým krížom 1939 a Radom Slovenského národného povstania II. triedy. Ostal pôsobiť v armáde. Zomrel vo veku 88 rokov 12. septembra 2005 v hodnosti plukovník vo výslužbe.
Tankovanie La-5 FN počas SNP
Býk je nebezpečný spredu, kôň zo zadu a somár zo všetkých strán.