No chtěl jsem vědět jestli májí i ostatní problémy s takovými obtisky. A udělal jsem dobře, že jsem to vymaskoval ty obtisky byly strašné, tvrdé, vodičky moc nereagovaly a ke všemu ještě praskaly, dávat je tam celé tak by to byl hnus. Takže teď to půjde do lakovny.
Nádherná práce. Řízením osudu jsem od ženy včera dostal NSR 500 1986. Úplná babička, byl jsem překvapený, ona to neřeší, měřítko a firmu zná a bylo to, jak sama říká barevné a tedy závodní, tak do toho šla. Krabička nezvykle čtveratá, díly u vnitř, průhledná kapota, ty bílé jsou spíš slonovinova kost, celkem málo dílů. Je to pravěk, ale mě to přijde správně nostalgické. Těším se na ni. Ale zpátky k Tobě, sleduji vývoj diskuze ohledně velkých a prkenných dekálů a možná to také raději nastříkám. Máš to luxusní chlape.
Atosi NSR500 1986 je z All Japan Road Race, ale dají se na ni sehnat i dekály GP 1986 W.Gardner Rothmans. Je to už zase jiná motorka než 1984 má jiný rám a výfuky má vyvedené dole po stranách a tak zajímavě propletené. Možná si jí ještě taky pořídím zatím mám koupenou NSR500 1989 od Hasegawy.
Velmi zajímavé To je asi japonský šampionát v Road Racingu Nooooo a ty dekály na moto GP v barvách Rotmans? Ty by se daly sehnat kde? Jestli můžu prosit o typ. Rád bych se při stavbě držel strojů moto GP. Děkuji za informace a za to, že jsi tak pohodově reagoval. Ještě o tom pořádně nic nevím
All Japan Road Race je mistrovství Japonska okruhové závody ale možná se v té době jezdilo jako přírodní okruhy to nevím. Na road racing byla VFR750 RC30, motorku Joey Dunlopa bych si chtěl postavit ale kdy vzít obtisky?
Och Joey Dunlop, legenda TT, má tam i sochu, jak sedí na mašině, bez přilby, ruce na nádrži a dívá se na ostrov. Fenomenální jezdec, asi nejlepší ve více než stoleté historii TT, bohužel se zabil při závodech a taktéž jeho bratr Robert se rovněž zabil při závodění a ten měl dva syny, Williama a Michaela. Oba skvěle jezdili, William se zabil 2018 taky při závodění. Už jezdí jen mladší bratr Michael, ale je moc dobrý, vyhrává, ne vždy, ale na Manu patří mezi nejlepší. Je to obrovská vášeň rodiny Dunlopů, aly je vykoupená velmi draze. Ale to Ty jistě víš. Miluju TT. Jednou bych to chtěl zažít, tu atmosféru....... Děkuji za vše, cos mi poradil
Jasně že to vím. Oni to asi berou nějak jinak je to pro ně životní poslání závodit až do úplného konce. Robert po těžké havarii už nemohl otáčet pravou rukou plynem tak si ho prostě přehodil na levou a zase vyhrával až se zabil když havaroval z prvniho mista kvůli technické závadě. V sobotu měl pohřeb a v neděli i přes protesty pořadatelů jeho synové nastoupili do závodu a Michael ho vyhrál. Bohužel je pravděpodobnost proti nim vrcholově dlouhodobě závodit mezi domy a stromy prumernou rychlostí přes 200km/h je ruská ruleta a každá chyba je tvrdě potrestána. Na dromu je to jako lézt na skálu s lanem, ale tito borci lezou bez jištění. Doporučuji dokumenty o TT Closer to the edge a Road.
To jsi napsal moc hezky. Ano naprosto souhlasím. Jsou to gladiátoři v pravém slova smyslu. Ten dokument, o kterém píšeš v závěru jsem viděl několikrát, je úžasný. Hlavně se v něm mluví o Martinu Guiovi. Ale také dokument “ Virus Tourist Trophy”, který matočili Němci není špatný. Nevíš jestli existuje nějaká kniha v češtině o motociklovém závodění? Mám jen šťastného Františka, ten jel TT také a mají ho am za borce, ( Luki Frankie) byli s Agostinim velcí kamarádi a Ago je považován za nejlepšího jezdce všech dob. No a pak mam Rossiho knihu. Obě jsou super, ale o ničem jiném nevím