Trochu jsem ten projekt oprášil. Díky úpravám vzepětí horního křídla, kdy původní díl horního křídla byl "vzepjat" až příliš,
zvláště na pravé straně, došlo ke změně vzdáleností - roztečí mezi jednotlivými body usazení vzpěr, tak že původní vzpěry byly najednou krátké. Nejsem sám takto postižený a obecně to má dvě řešení- 1) převrtat díry dle délky původních vzpěr, což je metoda nejjednodušší, ale pro mě nepřijatelná (minimálně v době kdy jsme se rozhodoval jak to napravit) 2) nebo upravit délky vzpěr tak aby sedly do míst pro ně určených - tato metoda se jeví o něco složitější a v reálu je poměrně složitá, proto že je třeba technicky dořešit, kde a jak tu vzpěru natáhnout. Metoda zobrazená níže se ukázala nakonec jako nejvhodnější, ale jedná se o výsledek mnoha předchozích " slepých uliček", které vedly k tomu, že jsem nakonec část vzpěr vyrobil zcela nové, či jsem použil vzpěry z FIATU CR 42 od CA.
Vydatně mi celé operaci pomáhá stojan VERTIGO s doplňkovou sadou právě pro dvojplošníky, ale třeba říci, že jsme musel celou konstrukci výrazně zpevnit (kolíky z injekčních jehel zalité epoxidem) a doplnit o další pravítka.