Nechci se dívat na náhled, ten nic neřekne...sestavitelnost a podoba se vzorem to je to oč tu běží... v krabici vypadá mnoho věcí lákavě do doby, než to jeden začne stavět.
Bohužel srovnáni neudělám, bo Valom si na nějaké srovnáni vypůjčil Zdeněk krčmář. A z hlavy z toho co jsem zkoušel na sucho si u Valomu žádný výrazný zádrhel nevybavují kromě překrytu, které byly tlusté, ale to výrobce pořešil dodatečně vacu překrytem. SH bude náročnější na začišťováni a spasováni dílů, ale nic tragického. Srovnáni některých části obou stavebnic je zde ve spodní části článku.
Sice je to předběžně ohlášeno až na podzim, ale zde odkaz na docela zajímavé povídání o novém Tempestu V od Airfix. Zatím se mi zdá, že to mají trošku zmatené, pokud jde o kola. První série je měla s pěti paprsky. Na renderech se střídají i s těmi čtyřpaprskovými, ale dlouhé kryty u kanonů zůstávají. Uvidíme, jak to nakonec dopadne. Také to vypadá, že přídavné nádrže budou z čirého plastu, protože je na renderech patrná trubička palivového systému. Pozdější verze zřejmě není vyloučena vzhledem ke konstrukci dílů krytů kanonů v křídle: https://uk.airfix.com/community/blog-an ... 21%2F20222
Podle mne NNoA, výrobní číslo P3707 je letoun, v kterém se srazil F/Lt Malý s P/O Fechtnerem 29.10.1940. NNoA je dobře zdokumentované po nouzovém přistání. Smolný den ...