
Ve zkratce - tento model nestavte, a pokud ho máte tak ho prodejte, hlavně si ho nekupujte. Je to čirá hrůza...

Pokud se někdo přeci jen rozhodne tuhle nepromyšlenou stavebnici lepit, stavební návod hoďte do papíru a řiďte se intuicí a fotkami. Schéma tohoto markingu je úplně celé špatně - a to fakt úplně (klidně rád poskytnu fotky kde je vidět správné umístění obtisků atd...) Tady tento návod předčí dokonce i AZ/KP a to jsou silná slova!
Největší past je lepení trupu a následné vložení klínu (2 mm) pod čumák, dále tmelení spáry mezi vlnitým plechem a kdo přežil tohle, tak na něj čeká boss lvl. v podobě zkrouceného hřbetu (jak do vrtule tak do banánu


Když jsme viděl, že u tohoto modelu čistotu neudržím, přešel jsem do módu žaves a snažil se ho co nejrychleji dokončit. Vybraný marking se mi vždycky líbil a tak to byla jediná motivace to dodělat do vitríny. Jak jsem psal - čistotu jsem neudržel, obtisky mi nezalezly ani po hypersolu do vlnitého plechu (to budu muset ještě vychytat) spoje na vlnitém plechu jsou nezačištěné a kabinka se mi tradičně zamlžila (tohle už mě přestává bavit...). Model sice z půl metru nevypadá špatně, ale zblízka je nebezpečné se dívat. Eduard se vykašlal na to, že výfuky předního motoru jdou skrz čumák a nechal klasické venkovní, mnoho detailů chybí a křídlo je zvláště zkroucené do vzepětí. Každopádně je už hotovo, ponaučil jsem se z těchto hurá akcí že ne vždy je to výhra a jedeme dál s polskými ptaky a dalšími civily do sbírky - už mám volnou jen jednu poličku ve vitríně, tak pak končím a jdu domů!!!

Dokončeno 2025: (2) HAL Ajeet, TKS-D
Don't touch a single thing. — "Mutt" Summers's comment from the cockpit of the K5054 after maiden flight, 5th March 1936.
WALKAROUNDY!!!
Don't touch a single thing. — "Mutt" Summers's comment from the cockpit of the K5054 after maiden flight, 5th March 1936.
WALKAROUNDY!!!
