Ke konkrétní nehodě bohužel nic bližšího nemám, ale alespoň něco malého o Sokolu. OK-BHL byl M-1C v.č. 126, vyroben v roce 1947, do rejstříku zapsán 23. 8. 1947 pro firmu Baťa n.p. Baťovany. Později převeden pod novou firmu (spíše změna názvu) Závody 29. augusta Partizánske. Z rejstříku byl vymazán v roce 1955, ale to se rušila řada Sokolů, tak nelze zaručit, že to souvisí s nehodou.
OK-FIA není Z-126, ale původně Z-26 v.č. 585, nejprve u armády jako C5.93, do civilního rejstříku zapsán 11.6.1958 pro Krajský aeroklub Mladá Boleslav, později létal v aeroklubu Brno, výmaz z rejstříku 10.1.1965.
OK-JGU je Z-126 v.č. 822, vyroben v roce 1955 a šel k armádě, do civilu zapsán 18.12.1958 pro Krajský aeroklub Liberec, od 19.12.1960 změna na Severočeský krajský aeroklub Ústí n/L, ale s přidělením domovsky stále do Liberce, havaroval v roce 1963 a vymazán 4.2.1964. O tom zkusím zjistit něco víc, když je to u nás