Celkem asi 3x jsem musel kastli přestříkávat. Vsadit a upravit skla byl celkem horor, zejména u těch bočních. Dobře se mi dělalo s 2K-čkem (dělal jsem s ním poprvý v životě). Mám pocit, že oproti 1K se hůř stříká, ale líp brousí a leští. Lesk sice není úplný dokonalý zrcadlo, ale dál už to dělat nebudu, bojím se probrusu. Poprvý v životě jsem taky zkoušel vytáhnout spáry (když už mám doma ten Paneliner od Tamky).
Chemie použitá na modelu:
Karoserie: Zero paints Giallo Middas + Semigloss Black, lak je 2K Diamond Shine od Zero paints
Kola: Alclad II Magnesium
Interiér: Zero paints Yellow + Matt Black + Semigloss Black
Motor: Zero paints Matt Black + Silver
K předloze. Odlišnost edice SE od "běžnýho" Gallarda spočívala v, že se vyrobilo pouze 250 ks a to v barvách Giallo Midas (tato barva), Arancio Borealis (oranžová), Verde Ithaca (zelená), Baloon White (bílá) a dva odstíny šedé. Střecha a kapota motoru byla vždycky černá, stejně jako vnější zpětný zrcátka. Stejně barevný, jako kastle (dvojbarevný) byl i interiér. Vyrábělo se od roku 2005.
Tady jsou první fotky, další dodám, jakmile budu mít víc času. Snad se Vám bude líbit:
PS: Moc děkuju Hanzovi za jeho ochotu poradit.
V běhu:
Experiment
Lamborghini Aventador
Hotovo:
Ferrari 250 Testarossa, Modena, California, [url]488 spider[/url]; Lotus 79, 25, 49, 49B; Mclaren MP 4/4, Porsche 917 K, Velorexy Rothmans, JPS, Scarabeus, Marlboro, Mercedes W 125, Lamborghini Gallardo SE, Beanovo Mini [/url],
Experiment
Lamborghini Aventador
Hotovo:
Ferrari 250 Testarossa, Modena, California, [url]488 spider[/url]; Lotus 79, 25, 49, 49B; Mclaren MP 4/4, Porsche 917 K, Velorexy Rothmans, JPS, Scarabeus, Marlboro, Mercedes W 125, Lamborghini Gallardo SE, Beanovo Mini [/url],