Vojta Starý píše:Dobrý den, pane Šulci, plánují se v Brassinu nějaké doplňky na Bf 109G od Tamiye v 72? Pokud ano, přicházela by v úvahu třeba i vysoká směrovka? Díky za odpověď.
Jen se připomenu s dotazem....

Vojta Starý píše:Dobrý den, pane Šulci, plánují se v Brassinu nějaké doplňky na Bf 109G od Tamiye v 72? Pokud ano, přicházela by v úvahu třeba i vysoká směrovka? Díky za odpověď.
shark píše:Tak vzhledem k tomu, že Mustang stojící na zemi - tedy v podobě, jak ho v 95,5% ztvárňujeme - má v 99,8% klapky dole, je řešení, které zvolil Eda jedině správné.
Braun píše:shark píše:Tak vzhledem k tomu, že Mustang stojící na zemi - tedy v podobě, jak ho v 95,5% ztvárňujeme - má v 99,8% klapky dole, je řešení, které zvolil Eda jedině správné.
Tak to si dovolím nesouhlasit. Vzhledem k předpokladu, že se Eduard zhostí všech možných variant a rozdílů (viz. 109), kdy je občas vizuálně patrnější takový detail např. (jestli si pilot vzal teplé spodní prádlo) toto řešení nepovažuju za JEDINÉ správné.
Né každý nutně potřebuje 100% shodu s realitou.
shark píše:No tak když nepotřebuješ 100% shodu s realitou, tak ty klapky ořež, obruš a zalep nevysunuté. Ten schod na přechodu křídlo trup ti nemůže vadit, ne?
shark píše:Přesně tak, promarněná příležitost...a taky chybí možnost nalepit podvozkové dekly zatažené, vyklopené, vyklopené částečně, vyklopené každý jinak, tedy asi šest verzí deklů, ošoupaná a neošoupaná podlaha, dále pak...![]()
![]()
![]()
Tomteda46: no a co jako můžeš napsat?? Když někdo nepotřebuje 100% shodu s realitou, tak proč řeší vyhozené klapky u Edy?? Ať si je tedy zalepí dle výše popsaného, nebo si koupí starou Fujimku nebo třeba Revell. Vyjde to levněji a klapky jsou tam s křídlem v jednom kuse.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků