No je to taková splácanina od každého něco správně. Když tu fotku na BZQ zesvětlíme, tak je jasně vidět červená náběžka křídla a červené celé kryty motorů. U VOP to není jednoznačné, ale nějak si nevybavuju příklad mašiny, která by měla takhle dodržený předpis a na VOP jen červenou hranu. Dál to na fotce vypadá na čumák stylu C-103, tj. se zaplechovaným spodkem, podobně jako na všech ostatních fotkách policejních mašin.
To tschert: jak už jsem uváděl, čerpám z civilního rejstříku, knih startů a přistání z Ruzyně a Mariánských Lázní, fotek atd. Ono zrovna Síbly jsou opravdu velmi ožehavé téma. Dosud se ani neví, kolik se jich vlastně vyrobilo, kde a jak skončily atd. Mám fotky na mašiny, co se v civilním rejstříku třeba ani neobjevily, viz např. liberecký výsadkářský OK-ELU. Naopak někdy jsou i v tom rejstříku chyby nebo neúplné informace. Třeba osudy prvních čtrnácti kusů v tom světlém kabátu z roku 1945 jsou mi taky dosud částečně záhadou. Některé byly darovány do SSSR, některé mizí od LDS a pak se objeví u aeroklubů, o některých nemám tušení po jaře 1946. Pak jsou tu havárky z roku 1945, kdy se dosud neví, co to bylo ve skutečnosti za mašinu, protože odlet z Ruzyně je zapsaný, včetně poznámky o havárce, ale ta samá mašina se večer vrací odjinud a pak další měsíce spokojeně létá a tak dále.
Nazdar VAKUFORMEŘI. Robert Kučera pro nás obětavě zachránil, před jistým vyhozením do popelnice velkou sbírku vakoušů. My mu samozřejmě za jeho beznadsázky hrdinský a sebeobětavý čin z plného srdce děkujeme. Komu čest, tomu čest. Nicméně, je to ZADARMIKO, tudíž kdo se nad nějakým ustrne, ať mi dá vědět. Jsou tam unikátní kousky. Vše je zdokumentováno na fotce. Ty nepopsané jsou "nové" trupy na Seirana - to kdyby někdo chtěl vylepšit stavebnici Tamiya - a něco malého proudového, co jsem nedokázal určit. Asi nějaký Heinkel... Vaku s váma...